۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۵۱۳۸۰
ناظرفرهنگی مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور؛

چهارمحال وبختیای ظرفیت برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی را دارد

ناظر فرهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور پس از بازدید از محل برگزاری مسابقات دو و میدانی و شطرنج دانش آموزان متوسطه اول سراسر کشور در شهرکرد ابراز رضایت کرد.
چهارمحال وبختیای ظرفیت برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی را دارد
به گزارش جهانبین نیوز، ناظرفرهنگی مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور با اشاره به ظرفیت مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز گفت: چهارمحال وبختیاری ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

آیت الله دهقان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران برگزاری مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور در شهرکرد افزود: این دوره از مسابقات پس از 3سال وقفه به دلیل شیوع کرونا  برگزارشد که تمام تمهیدات بهداشتی و رفاهی در این دوره مسابقات برای رعایت بهداشت و برگزاری مسابقات در استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به بازدیدی که از محل پذیرش دانش آموزان و محل اسکان ومحل برگزاری مسابقات و اجرا فعالیتهای فرهنگی داشته افزود: در حاشیه برگزاری مسابقات کارهای فرهنگی و فعالیتهای خوب و شایسته انجام شده که جای تقدیر دارد.

دهقان افزود: استان چهارمحال و بختیاری جز معدود استانهایی است که مجموعه ورزشی با این وسعت و امکانات دارد که برگزاری مسابقات در همه رشته های ورزشی دانش آموزان در این مجموعه امکانپذیر است.

وی به قرارگیری تمام ظرفیت ها از جمله ظرفیت خوابگاه، زمین چمن، سالن سرپوشیده ، استخرشنا، سکوی تماشاچی، سالن آمفی تئاتر و سلف سرویس در این مجموعه اشاره کرد و گفت: این استان ظرفیت برگزاری مسابقات در سطح بین المللی را دارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۴:۴۵

14 Aug 2022