۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۵۱۳۶۱
مدیرعامل بانک رفاه کارگران;

مراحل نهایی تخصیص تسهیلات به جهت تکمیل محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفت/ مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح‌های اشتغال آفرین

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مراحل نهایی تخصیص تسهیلات به جهت تکمیل محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفته، ضمانتنامه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شده و منتظر هستیم تا مجوز نهایی توسط بانک مرکزی صادر شود.
مراحل نهایی تخصیص تسهیلات به جهت تکمیل محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفت/ مشارکت بانک رفاه کارگران در طرح‌های اشتغال آفرین
به گزارش جهانبین نیوز; اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ظهر امروز در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان، اظهار کرد: توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری، تامین مالی جاده‌ها و راه‌های، توسعه مراکز بهداشتی و شبکه‌های درمانی و... در استان مورد توجه قرار گرفت.
 
وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، در بانک رفاه کارگران تلاش می‌کنیم که به پروژه‌های اشتغال زا در سطح استان کمک کنیم.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: مراحل نهایی تخصیص تسهیلات به جهت تکمیل محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفته، ضمانتنامه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شده و منتظر هستیم تا مجوز نهایی توسط بانک مرکزی صادر شود.
 
لله‌گانی عنوان کرد: دو ماه زمان لازم است تا مراحل نهایی تخصیص اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به پروژه شهرکرد به شلمزار انجام شود، بعد از آن کار آغاز می‌شود.
 
وی درخصوص پروژه بیمارستان هاجر شهرکرد نیز خاطرنشان کرد: برای طرح تکمیلی بیمارستان هاجر، بخشی از اعتبارات از سوی بانک رفاه پرداخت شده و بخش دیگر قرار است از اعتبارات دولتی پرداخت شود، درصورت تحقق این مهم، این طرح نیز تکمیل می‌شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۷:۲۶

11 Aug 2022