۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۱۳۵۱

شهردار شهرکرد به زودی معرفی می‌شود/ «همدلی» تنها راه حل مشکلات شهر

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از انتخاب شهردار شهرکرد در روز‌های آتی خبر داد.
شهردار شهرکرد به زودی معرفی می‌شود/ «همدلی» تنها راه حل مشکلات شهر
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مصطفی حیدری در یکصد و یازدهمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهرکرد گفت:  تعامل شورای شهر با نماینده محترم ولی‌ فقيه در استان، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان مطلوب بوده همین امر موجب ایجاد همدلی در استان و شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شروع سال دوم شورای شهر شاهد اقدامات موثری در شهر باشیم، افزود: ایجاد وحدت و تعامل اعضای شورای شهر می‌تواند زمینه انجام کارهای بزرگ ازجمله انتخاب شهردار توانمند، سابقه مدیریتی و متخصص در حوزه مدیریت شهری را فراهم و شاهد پیشرفت، توسعه شهر و ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان مرکز استان باشیم که به زودی شهردار منتخب با همراهی و حمایت اعضای شورا معرفی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه از نظرات صاحب‌اندیشان و نخبگان شهر برای رفع مشکلات شهرکرد استقبال می‌کنیم، بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، بزرگان، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و... یکی از برنامه‌های شورای اسلامی در دوره دوم است که می‌تواند در احصاء مشکلات شهری و ارائه ایده‌های مختلف مدیران مجموعه مدیریت شهری را کمک کنند. 

وی تاکيدکرد: با هم‌افزایی و همگرایی مردم شاهد پيشرفت‌های چشم‌گیری در شهر خواهیم بود. 

فاطمه بیگی با توجه به گلایه‌های برخی از شهروندان در خصوص انتخاب شهردار گفت: انتخاب شهردار شهرکرد با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد در ادامه افزود: عدم انتخاب شهردار، شهرداری شهرکرد را محتمل زیان‌های بسیاری شده است.

فرشاد چراغپور نیز در ادامه جلسه بیان کرد: با پایان یافتن انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره ششم شورای اسلامی شهرکرد رقابت خاتمه یافته و از امروز رفاقت برای پیشرفت، آبادانی و خدمت به مردم از سر گرفته شده است.

رئیس کميسيون عمران شورای اسلامی شهرکرد با طلب حلالیت از کم‌وکاستی‌های نائب رئیس سابق از شهروندان، آینده‌ای روشن را با هم‌افزایی بین تمامی اعضای شورا برای شهر متصور شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۱۱:۱۰

9 Aug 2022