۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۵۱۳۱۶
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

قیام عاشورا مظهر عقلانیت و ایمان راسخ است

سید امان الله حسینی صدر گفت: عقلانیت و ایمان راسخ را در صحنه کربلا می توان به وضوح مشاهده کرد.
قیام عاشورا مظهر عقلانیت و ایمان راسخ است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر در چهارمین روز از مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به ویژگی های قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: عقلانیت و ایمان راسخ را در صحنه کربلا می توان به وضوح مشاهده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: ایمان راسخ به خدا در جبهه امام حسین (ع) و یاران باوفایش موج می زد و امام حسین (ع) اثبات کرد که عدد در راه هدف و ایمان معنا ندارد.

وی ادامه داد: پیروزی امام حسین (ع) با وجود اقلیت یارانش موجب شگفتی اندیشمندان تاریخ است.
حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر گفت: غیرمسلمانان هم امروز آرمانگرایی و رسیدن به اهداف را در گرو اطاعت و پیروی از اباعبدالله الحسین(ع) بعنوان مظهر آزادی و عزت و شرف می دانند.

این مقام مسئول تأکید کرد: در عین حال که مظلومیت امام حسین (ع) در صحنه کربلا آشکار است، همین مظلومیت بر چهره بنی امیه خط بطلان کشید و طومار آنها را درهم پیچید.

وی گفت: قربانی دادن طفل شیرخواره اوج مظلومیت قیام اباعبدالله الحسین (ع) است و هرچند مصیبت های کربلا بسیار عظیم است؛ اما روح و معنویت این قیام بسیار بزرگ تر است که باید به زوایای مختلف آن بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر تصریح کرد: قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باعث حفظ عزت و عظمت اسلام شد و عزاداری محرم دژ پاسداری و حفاظت از اسلام است.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی، خاطر نشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) بود و این فریضه را در اوج انجام داد و مقابل بزرگ ترین متخلف تاریخ ایستاد و امر به معروف و نهی از منکر نمود و بعد از قیام کربلا این فریضه ارزش پیدا کرد.

وی در پایان به اهمیت ازدیاد نسل مسلمین بویژه شیعیان اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: جمعیت جوان و خوب عامل اقتدار کشور و سپر دفاعی برای میهن است.



انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۸:۱۷:۰۱

2 Aug 2022