۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۵۱۳۰۶
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛

برآورد خسارت های سیل اخیر با نظر مثبت انجام می شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برآورد خسارت ها همیشه با نظر مثبت است و پرداختی‌ها بیشتر از خسارات‌ها انجام می‌شود، در روستاها و مناطق عشایری استحکام خانه‌ها و خسارات مناسب‌تر خواهد بود.
برآورد خسارت های سیل اخیر با نظر مثبت انجام می شود
به گزارش جهانبین نیوز; محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، هدف از سفر به این استان را برآورد خسارات وارده از سیل عنوان و اظهار کرد: در جلساتی که در این استان برگزار می‌شود درخصوص چگونگی پرداخت خسارت‌ها تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.
 
وی افزود: اگر تخریب به حدی باشد که نیازمند بازسازی کلی داشته باشد تامین اعتبار می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: استان در یک هفته گذشته درگیر سیل بود، خوشبختانه تلفات نداشت و یک نفر مفقودی گزارش شد، این مهم با اقدام به‌موقع ستاد بحران در استان و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم انجام گرفت.
 
نامی عنوان کرد: جان انسان‌ها بسیار مهم است چون قابل جبران نیست، خسارت‌های مالی جبران می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بودجه‌ایی در قالب تنخواه اولیه برای چهارمحال و بختیاری در هیات دولت تصویب می‌شود اما میزان خسارات به احشام، باغات، مزارع کشاورزی و منازل توسط کارشناسان جهاد سازندگی برآورد می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: خسارت به اماکن مردم توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارت‌های حوزه راه توسط کارشناسان اداره راه برآورد می‌شود.
 
وی بیان کرد: برآوردها همیشه با نظر مثبت است و پرداختی‌ها بیشتر از خسارات‌ها انجام می‌شود، در روستاها و مناطق عشایری استحکام خانه‌ها و خسارات مناسب‌تر خواهد بود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۵:۴۳

2 Aug 2022