۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۵۱۲۹۴
معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری؛

کاهش 10 درصدی قیمت روغن بر تولیدات جدید اعمال می‌شود/ برخورد با متخلفان در این خصوص

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش 10 درصدی قیمت روغن در استان، گفت: روغنی که جدیدا در کارخانه‌ها تولید می‌شود مشمول کاهش 10 درصدی قیمت است، روغنی که تولید قبل بوده و در سطح بازار موجود است همچنان باید با قیمت قبل به فروش برسد.
کاهش 10 درصدی قیمت روغن بر تولیدات جدید اعمال می‌شود/ برخورد با متخلفان در این خصوص
غلامرضا قائدامینی معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کاهش 10 درصدی قیمت روغن باید از هشتم مردادماه امسال اجرا می‌شد.
 
وی افزود: کاهش قیمت روغن از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به واحدهای تولیدی و انجمن‌ها در سراسر کشور ابلاغ شده و این موضوع روز گذشته به‌صورت مکتوب به تولیدکنندگان اعلام شد.
 
معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورت عدم کاهش 10 درصدی قیمت روغن از سوی تولیدکننده با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 
قائدامینی عنوان کرد: روغنی که جدیدا در کارخانه‌ها تولید می‌شود مشمول کاهش 10 درصدی قیمت است، روغنی که تولید قبل بوده و در سطح بازار موجود است همچنان باید با قیمت قبل به فروش برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: مبنا قیمتی است که روی کالا درج شده است، نظارت می‌شود که کالایی که از روز گذشته تولید و بسته‌بندی می‌شود با 10 درصد کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته در بازار توزیع شود.
 
معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دو واحد تولیدی روغن خوراکی در استان داریم، نهان گل در شهرستان بروجن که روغن خوراکی تولید می‌کند و دیگری واحد تولید روغن صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرکرد که روغن صنعتی تولید می‌کند.
 
قائدامینی با بیان اینکه شرکت نهان گل باید از هشت مرداد قیمت محصولات خود را 10 درصد کاهش دهد، بیان کرد: این تولیدکننده روغن صنعتی هم چون مستقیما مواد خام دریافت می‌کند باد 10 درصد قیمت تولید خود را کاهش دهد.
 
وی تاکید کرد: اگر کاهش 10 درصدی قیمت روغن از سوی برندهای دیگر که در بازار چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شوند رعایت نشود، مراتب به استان مبدا تولید کننده اعلام می‌شود تا با تخلفات برخورد شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۲:۳۷

1 Aug 2022