۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۱۲۳۷

شهرکرد تنها مرکز استانی که خانه کشتی ندارد

رئیس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد تنها مرکز استانی است که خانه کشتی ندارد، سرانه ورزشی شهرکرد کم است که امیدواریم مديريت شهری شهرکرد در امر حضور تیم کشتی فرنگی استان در مسابقات لیگ دسته یک کشتی کشور کمک کرده و بتوانیم این ورزش را در استان پیش ببریم.
شهرکرد تنها مرکز استانی که خانه کشتی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف صادقی در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد  با بیان اینکه قهرمانی تیم کشتی فرنگی استان چهارمحال وبختیاری در مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی موجب شادی و مباهات مردم شد، گفت: بی‌شک چهارمحال و بختیاری همواره سرشار از استعدادها و پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف ورزشی بوده است، از شایستگی‌های زیادی برای درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته در خود، برخوردار است.

رئيس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد در ادامه با بیان اینکه  تنها زمانی می‌توان به ثمردهی این استعدادهای کم نظیر و پنهان در سطوح ملی و همچنین رده‌های جهانی امیدوار بود که مسیرهای منتهی به این موفقیت‌ها توسط مسئولان هموار شده و حمایت‌های لازم در این زمینه‌ها، توسط آن‌ها صورت پذیرد.

آبیاری سیار فضای سبز در دستور کار قرار گیرد

مصطفی حیدری در ادامه این جلسه با بیان اینکه توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش شدید منابع آب، وضعیت فضای سبز شهرکرد در معرض نابودی قرار گرفته است، تاکید کرد: به‌همین منظور انتظار می‌رود تا ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری شهرکرد بسیج و برای آب‌رسانی سیار به فضای سبز شهری وارد عمل شوند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد حفظ فضای سبز کنونی شهرکرد را ضروری اعلام و تصریح کرد: شهرداری تا دو سه روز آینده نسبت به چاره‌اندیشی برای تسریع در روند آب‌رسانی سیار و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به فضای سبز مرکز استان اقدام کند.

وی یادآور شد: بخش‌های مختلف مدیریت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید با حضور میدانی در نقاط مختلف، مشکلات را شناسایی و راهکارهای عملیاتی رفع آن‌ها را ارائه دهد.

جهانبخش سلیمیان، در پایان با بیان اینکه ورزش کشتی در استان برای پیشرفت و توسعه نیازمند حمایت شورای اسلامی شهرکرد و مسئولان است، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از استان‌های قهرمان پرور در رشته کشتی است.

شهرکرد تنها مرکز استانی که خانه کشتی ندارد

رئیس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرکرد تنها مرکز استانی است که خانه کشتی ندارد، بیان کرد: سرانه ورزشی شهرکرد کم است که امیدواریم مديريت شهری شهرکرد در امر حضور تیم کشتی فرنگی استان در مسابقات لیگ دسته یک کشتی کشور کمک کرده و بتوانیم این ورزش را در استان پیش ببریم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۵:۵۵

26 Jul 2022