۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۵۱۲۲۰
مسئولان ورزشکاران را دریابند

بوکسورهای باباحيدری با حداقل امکانات افتخارآفرینی می‌کنند/ قهرمانان از بی‌عدالتی رنج می‌برند

سيدحسين ميراحمدی و سيد علی‌اکبر ميراحمدی دو قهرمان بوکس ملی و بين‌المللی به دليل نبود خانه بوکس در شهر باباحيدر تمرينات خود را با حداقل امکانات در مکان شخصی و کوچک برگزار می‌کنند.
بوکسورهای باباحيدری با حداقل امکانات افتخارآفرینی می‌کنند/ قهرمانان از بی‌عدالتی رنج می‌برند
به گزارش جهانبین نیوز؛ اولين دوره تورنمنت بين‌المللی بوکس به ميزبانی کويت در گروه مردان با حضور ۷۲ بوکسور از ۲۲ کشور، از عصر روز (پنجشنبه – ۳۰ تيرماه) در فدراسيون بوکس اين کشور آغاز شد و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.
 
ايران با ۶ نماينده و حمايت مالی شرکت زنوبر ايرانيان در اين دوره از رقابت‌ها حضور پيدا کرده است و مصطفی ريگی در وزن 51 کيلوگرم، باقر فرجی در وزن 63.5 کيلوگرم، سيدحسين ميراحمدی و شاهين موسوی در وزن 80 کيلوگرم نمايندگان کشورمان در روز سوم بودند.
 
سيدحسين ميراحمدي بوکسور وزن ۸۰ کيلوگرم کشورمان که اهل استان چهارمحال و بختياري شهرستان فارسان شهر باباحيدر در ديدار يک‌چهارم نهايی وزن 80 کيلوگرم و در دومين مبارزه برابر «ويليام روسنوف» از بلغارستان قرار گرفت و در ديداری تماشايی مقابل حريف خود به برتری چهار بر يک رسيد و نشان برنز خود را قطعی کرد؛ وی در اولين ديدار نيز برابر «راکئان التقفی» از عربستان با نتيجه پنج بر صفر به برتری رسيد. ميراحمدی در ديدار نيمه‌نهايی با «ارکين عبدالبيک» از قرقيزستان مبارزه می‌کند.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ کسانی که با ورزش و تمرينات رنج‌آور به ميدان کسب افتخار پا می‌گذارند وقتی در ورزش به قهرمانی رسيدند نياز به معرفی و حمایت از سوی مسئولان راستای توسعه و پيشرفت دارند.
 
اهميت به ورزشکاران شهرستان فارسان، بخش باباحيدر اسطوره‌هايی مانند سيد حسين ميراحمدی سيد علي‌اکبر ميراحمدی، سيد حامد مرتضوی و جلال محسنی که قهرمانی، پهلوانی‌ها و تلاش‌های آنان در راه اعتلای نام و اهتزاز پرچم مقدس ايران اسلامی ضروری است.
 
ورزشکاران رشته‌های مختلف از بی‌توجهی مسئولين استان و شهرستان به تيم‌های ورزشی در بخش باباحيدر به‌شدت انتقاد دارند.
 
ورزشکاران شهر باباحيدر در مسابقات ملی و بين‌المللی دستاوردهای خوبی دارند اما مسئولين استان و شهرستان به اين امر بی‌توجهی کرده و از ورزشکاران استقبال نمی‌کنند.
 
محروميت ورزشکاران بخش باباحيدر و کاستی‌ها و نارضايتی‌هايی که کم نيستند درد بزرگی است.
 
دو بوکسور ملی و بين‌المللی سيد حسين ميراحمدی و سيد علی اکبر ميراحمدی به دليل نبود خانه بوکس در شهر باباحيدر تمرينات خود را با حداقل امکانات در مکان شخصي و کوچک برگزار می‌کنند.
 
این درحالی است که کشتی‌گيران مدال‌آور کشوری سيدمهدی ميراحمدی و... به دليل نبود امکانات ورزشی و بی‌توجهی مسئولين به ورزشکاران در بخش باباحيدر از ادامه کار کناره‌گيری کردند.
 
در پايان شهروندان بخش باباحيدر از بی‌عدالتی رنج می‌برند و از دولت انقلابی خواهان اجرای عدالت هستند.
 
شهر باباحيدر يکی از شهرهای چهارمحال و بختياری شهرستان فارسان است، اين شهر در ۴۵ کيلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۷:۳۴

25 Jul 2022