۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۵۱۰۸۵
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

جهاد تمام نشده فقط عرصه و میدان تغییر کرده است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی با سختی به این مرحله رسیده است، جهاد تمام نشده فقط عرصه و میدان تغییر کرده است، زمانی جنگ نظامی بود و الان تهاجم فرهنگی و محاصره اقتصادی است که دشمنان با تمام توان خود را در برابر ملت ایران قرار داده‌اند.
جهاد تمام نشده فقط عرصه و میدان تغییر کرده است
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری ظهر امروز در یادواره ۶۴ شهید سنگرساز بی سنگر استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حالی یادواره ۶۴ شهید سنگرسازان بی سنگر را در استان برگزار می‌کنیم که در کشور ۳ هزار شهید و ۹ هزار جانباز سنگرساز بی سنگر تقدیم انقلاب شده است.
 
وی افزود: زمانی که نام جهاد سازندگی به میان می‌آید خاطره خوشی در ذهن روستاییان و محرومان تداعی می‌شود چراکه این گروه‌های جهاد سازندگی در رفع محرومیت ازجمله ساخت مدرسه، حسینیه و... اقدامات گسترده‌ایی داشتند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف جنایتکاران منافق از ترور و شکنجه سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس این بود که کام مردم مناطق محروم از خدمات جمهوری اسلامی شیرین نشود، در دوران جنگ هشت ساله به گفته امام راحل تمام کفر در برابر همه اسلام قد علم کرده بود اما حامیان ظلم بدانند یک روز رسوا می‌شوند همانگونه که صدام به بدترین شکل ممکن رسوا شد.
 
حیدری عنوان کرد: سنگرسازان اولین کاری که در منطقه جنگی یا عملیاتی می‌کردند، ساخت سنگر یا جاده در زیر آتش سخت دشمن بود، دشمنان بعثی همان ابتدا زیرساخت‌ها مثل پل ها جاده‌ها و... را از بین می‌بردند، اینجا بود که سنگرسازان بی سنگر وارد میدان می‌شدند و در سخت‌ترین شرایط جنگی راه را برای رزمندگان هموار می‌کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با سختی به این مرحله رسیده است، جهاد تمام نشده فقط عرصه و میدان تغییر کرده است، زمانی جنگ نظامی بود و الان تهاجم فرهنگی و محاصره اقتصادی است که دشمنان با تمام توان خود را در برابر ملت ایران قرار داده‌اند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۱:۳۲

3 Jul 2022