۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۵۱۰۳۹

 شروعی بر پایان مافیای آب

 پیشنهاد احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تحقیق و تفحص در خصوص انتقال آب های بین حوزه‌ای با اکثریت آرا به تصویب رسید. 
 شروعی بر پایان مافیای آب
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی : طرح تحقیق و تفحص در خصوص انتقال آب های بین حوزه‌ای، سرآغاز آن خواهد شد تا نگاه ملی حفظ و صیانت از سرمایه ارزشمند آب و خاک تقویت گردد. 

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : اهمیت و اولویت حراست از محیط زیست می بایست بیش از پیش آشکار شود. 

راستینه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تاکید اهمیت محیط زیست که فرموده اند : سیاست برای چیست ؟ اقتصاد برای چیست ؟ 
اصلاً پیشرفت کشور برای چیست ؟ گفت:پیشرفت برای این است که انسان ها زندگی سالم و مطلوبی داشته باشند، اگر محیط زیست تخریب شود همه این ها باطل خواهد شد اهمیت محیط زیست اینجاست. 

وی خاطر نشان کرد : آنچه به عنوان محورهای اصلی تحقیق و تفحص اعلام شده است عدم رعایت ملاحظات شش گانه طرح‌های انتقال آب بین حوضه ای است که متاسفانه در برخی از این انتقال ها ملاحظات رعایت نشده است. 

راستینه اذعان داشت: این تحقیق و تفحص سبب خواهد شد تا با حذف نقش کانون‌های قدرت در لابی‌های سیاسی فشار از وزارت نیرو و سازمان محیط زیست برداشته تا وزارت نیرو و سازمان محیط زیست بتواند بر اساس صرفاً مطالعات علمی و بررسی های دقیق کارشناسی و پرهیز از نگاه‌های منطقه‌ای برای نیازهای نسل امروز و آینده برنامه ریزی نماید. 

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۰:۲۳

28 Jun 2022