۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۵۱۰۳۵
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد:

نارضايتي شهروندان فارساني از مشکلات سيستم نوبت‌دهي درمانگاه تأمين اجتماعي

جمعيت قابل‌توجهي از مردم شهرستان فارسان تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي هستند اما هنوز بسياري از افراد از ارائه خدمات اين سازمان به‌خصوص در حوزه درمان رضايت کافي ندارند.
نارضايتي شهروندان فارساني از مشکلات سيستم نوبت‌دهي درمانگاه تأمين اجتماعي
به گزارش جهانبین نیوز، جمعيت قابل‌توجهي از مردم شهرستان فارسان تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي هستند اما هنوز بسياري از افراد از ارائه خدمات اين سازمان به‌خصوص در حوزه درمان رضايت کافي ندارند.
 
خط های تلفن برای گرفتن نوبت پزشک مدام مشغول است

محمدي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ می گوید: ما هفت‌روزه مي‌خواهيم نوبت دندان‌پزشکي ساده از تأمين اجتماعي بگيريم اينترنتي که اقدام مي‌کنيم از ساعت 16:58 پاي سيستم هستيم تا 17 که شروع مي‌شود، اما متاسفانه اسم پزشک موردنظر اينترنتي بالا نمياد که بخواهيم نوبت بگيريم.

او ادامه داد: اگر بخواهیم تلفني نوبت بگيريم خط تا ساعت 5 و نیم مشغول است و بعد از آزاد شدن خط نوبت ها پر شده است، جای این سوال پیش می آید که چرا اسم‌ پزشک اينترنتي که جستجو ميزنيم بالا نمي آید، اما در شهرهای دیگر جستجو میزنیم پزشک ها را نشان می دهد.
 
محمدی تصریح می کند: درمانگاه هم که تماس گرفتيم گفتند همه پل‌هاي ارتباطي فعلا براي نوبت‌دهي ما هم در مقابل بيمه اي که پرداخت مي‌کنيم حق‌داريم از خدمات آن هم استفاده کنيم.

مسئولین فکری به حال نوبت دهی های اینترنتی بکنند
 
 احمدي یکی دیگر از معترضین در گفتگو با خبرنگار ما می گوید:ازمسئول نوبت‌دهي درمانگاه تأمين اجتماعي فارسان بخواهيد که چرا نوبت‌دهي اينترنتي شهرستان فارسان رو بسته اند، تلفني‌ هم که مدام اشغال است.
 
او ادامه می دهد: به اين شکل حق مردم رو دارن ضايع مي‌کنند در حالي که شهرهاي ديگر نوبت‌دهي به صورت اينترنتي مي باشد و تمام پزشکان شهرهاي ديگر فعال هستند، بنا به گفته خودشان نوبت‌هاي تامين اجتماعي تقسيم‌شده به تلفني و اينترنتي و اپلکيشن اما چطور نمی شود تلفنی نوبت بگیریم.
 
مشکلات توسط فرماندار پيگيري و دستور رفع مشکلات اعلام شد
 
جلسه فرماندار شهرستان فارسان با مديران مرکز تامين اجتماعي و درمانگاه تأمين اجتماعي در خصوص مشکلات سيستم نوبت‌دهي و ساير مطالبات مردمي مرتبط با بيمه تامين اجتماعي در فرمانداري برگزار شد. در اين جلسه مشکلات و درخواست‌هاي مردم براي حاضرين در جلسه تشريح شد.

دکتر رستمي مدير درمانگاه تأمين اجتماعي فارسان موانع موجود از جمله کمبود پزشک و همچنين افزايش تعداد مراجعه‌کنندگان، عدم همکاري پزشکان و دندان‌پزشکان با اين مرکز علي رغم وجود امکانات دندانپزشکي را يکي از علل تکميل ظرفيت نوبت‌دهي در دقايق اوليه دانست.
 
 همچنين در خصوص عدم برگزاري کمسيون‌هاي پزشکي تشکيل پرونده بيمه در شهرستان و عدم وجود يک مرکز تخصصي درماني تامين اجتماعي در شهرستان فارسان صحبت‌هايي انجام شد که فرماندار دستور پيگيري اين موضوع را در جلسه جهت حل مشکل اعلام کرد.
 
همچنين قرار شد که با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکي، مدير کل تامين اجتماعي استان و رياست بيمارستان سيدالشهدا (ع) جلسه‌اي در خصوص تامين پزشک متخصص براي اين مرکز درماني برگزار گردد.
 
در اين جلسه رئيس درمانگاه تأمين اجتماعي از هر گونه همکاري پزشکان، دندان‌پزشکان و متخصصين شهرستان فارسان و استان استقبال کرد.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۰:۱۱

29 Jun 2022