۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۵۱۰۳۳
به پاس‌داشت دهه‌ي توليد و تجارت ؛

مدول دوّم تصفيه‌خانه‌ي فاضلاب شهرك صنعتي شهركرد در چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري رسيد

در دهه‌ي توليد و تجارت و با حضور سيد غلامرضا هاشمي ، عضو هيئت‌مديره‌ي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران ؛ مدول دوّم تصفيه‌خانه‌ي فاضلاب شهرك صنعتي شهركرد با اعتباري بالغ بر  ۶۰ ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.
مدول دوّم تصفيه‌خانه‌ي فاضلاب شهرك صنعتي شهركرد در چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر ، گفت : با توجّه به بحرانِ كم‌آبي ، اين پروژه‌ي مهمّ زيست‌محيطي به‌منظور استفاده از آب‌هاي خاكستري و جهت كنترل شرايط موجود با تصفيه‌خانه‌ي فاضلاب ، با ظرفيت ۶۰۰ مترمكعب در شبانه‌روز اجرا و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.  

حميدرضا فلّاح افزود : در همين راستا در آيين ديگري در شهرستان بروجن  ؛ عمليات احداث مدول دوّم تصفيه‌خانه‌ي شهرك صنعتي بروجن با اعتبار اوّليه‌ي ۱۸۰  ميليارد ريال و ظرفيت  ۱۲۰۰ مترمكعب در شبانه‌روز آغاز شد كه ان‌شاءالله پس از اتمام عمليات اجرايي ، به افزايش بازدهي و بهبود فرآيند تصفيه‌خانه‌ي مذكور منجر مي‌شود.  

وي اظهار داشت : به پاس‌داشت دهه‌ي توليد و تجارت ؛ با اعتبار اوّليّه‌ي ۳۶۵ ميليارد ريال ، عمليات اجرايي براي ايجاد فاز 4 شهرك صنعتي بروجن در زميني به وسعت ۲۰۰ هكتار آغاز شد كه پس از فرجام ، مجموع مساحت شهرك صنعتي بروجن به  ۴۸۴ هكتار افزايش مي‌يابد. 

گفتني است ۳۲ شهرك و ناحيه‌ي صنعتي مصوّب در استان چهارمحال و بختياري استقرار دارند كه در حال حاضر زمينه‌ي واگذاري زمين به متقاضيان در  ۲۲ شهرك و ناحيه‌ي صنعتي براي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي توليدي ، خدماتي و صنفي ، فراهم است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۲:۴۷

28 Jun 2022