۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۵۱۰۲۶
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

اگر محله توسعه پیدا نکند شهر هم توسعه پیدا نمی کند/سند توسعه شهر تا سند توسعه محله با یکدیگر باید هماهنگ باشند

محمد رضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت:اگر محله توسعه پیدا نکند شهر هم توسعه پیدا نخواهد کرد لذا شهرداری باید مطالعات محله‌ها را در قالب طرح‌های مطالعاتی موضعی آماده و در جهت تصویب و اجرا به شورای شهر تقدیم کند، توسعه محله محور توسعه پایدار خواهد بود.
اگر محله توسعه پیدا نکند شهر هم توسعه پیدا نمی کند/سند توسعه شهر تا سند توسعه محله با یکدیگر باید هماهنگ باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد شامگاه یکشنبه در نود و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سند توسعه شهر تا سند توسعه محله با یکدیگر باید هماهنگ باشند، گفت: اگر محله توسعه پیدا نکند شهر هم توسعه پیدا نخواهد کرد لذا شهرداری باید مطالعات محله‌ها را در قالب طرح‌های مطالعاتی موضعی آماده و در جهت تصویب و اجرا به شورای شهر تقدیم کند، توسعه محله محور توسعه پایدار خواهد بود. 

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به بررسی وضعیت موجود برج‌های دوقلو و برآورد ارزش روز عرصه، اسکلت و سایر امتیازات برای فروش و نیز هزینه برای اتمام طرح، توسط مشاور اقتصادی انجام شده و پیشنهاد جامع برای نحوه عمل در زمینه فروش یا مشارکت به شهرداری اعلام و تابحال چندین متقاضی برای مشارکت در تکميل و خرید برج‌های دوقلو اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: پیشنهادات مشاور، با حضور وی و کارشناسان باید در صحن شورا ارائه تا تصميمات با نظرات اعضای شورای اسلامی گرفته شود.

تعیین تکلیف شهردار شهرکرد مطالبه مردمی

مصطفی حیدری در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد اجرایی وظایف متعدد و حساسی در راستای خدمات رسانی به شهروندان دارد، گفت: این نهاد خدمات‌رسان و مؤثر در تأمین نیاز شهروندان چندین ماه است که به دلیل مشخص نشدن سکاندار آن در مرکز استان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

رییس کمیسیون‌ حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اعضای شورای شهر بیشتر به فکر منافع مردم باشند تا اختلافات بیش از این مانع پیشرفت شهر نشود.

وی ادامه داد: شهرداری این شهر باید با وحدت رویه اعضای شورا انتخاب شود تا بتواند در راستای توسعه و پیشرفت شهرکرد گام بردارد و مشکلات را برطرف کند.

حیدری با بیان اینکه در این شرایط سخت نگاه جناحی و حزبی را باید از مجموعه شورای شهر برداریم، افزود: زیراکه شورا و مدیریت شهری، اجتماعی است نه سیاسی و ما دیگر حق اشتباه نداریم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۵:۳۶

27 Jun 2022