۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۵۱۰۲۵
سرپرست شهرداری شهرکرد:

35 کیلومتر از معابر شهرکرد خط‌کشی شد

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی ترافیک معابر سطح شهر 35 کیلومتر خط‌کشی محوری در شهرکرد انجام شد.
35 کیلومتر از معابر شهرکرد خط‌کشی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد اظهارداشت: با عنایت به افزایش روز افزون وسایط نقلیه و افزایش حجم ترافیک در معابر درون شهری و ساماندهی ترافیک و تعین مسیر عبور خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات و اختلال در حرکت خودروها، واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام به خط‌کشی محوری 35 کیلومتر از معابر سطح شهر نموده است.

وی افزود: خط‌کشی محوری معابر سطح شهر با رنگ ترافیکی و با رعایت قوانین خط‌کشی به صورت شبانه‌روزی به صورت ممتد و منقطع انجام شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر بلوار کاشانی، بلوار آزادی و بخشی از معابر ناحیه غرب با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد ریال خط‌کشی شده است.

نجفی ادامه داد: نظم بخشی ترافیکی و فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه‌روز، تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان و زیباسازی معابر سطح شهر از اهداف اجرایی این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه روند انجام عملیات خط‌کشی ترافیکی در سطح معابر شهر تداوم خواهد یافت و تمامی معابری که نیاز به این عملیات دارند براساس برنامه زمان‌بندی شده خط کشی خواهند شد، گفت: از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان محترم در طول انجام خط‌کشی تشکر و قدردانی نموده و از رانندگان عزیز تقاضا دارد با حرکت در بین خطوط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خودشان را در کاهش تصادفات ایفا کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۰:۰۳

26 Jun 2022