۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۵۱۰۰۶
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع آوری و سامان‌دهی ۳۰۵ معتاد متجاهر در چهارمحال و بختیاری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری باتاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر در استان، گفت: طرح ساماندهی این معتادان از اول دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تاکنون نیز ۳۰۵ معتاد متجاهر در این استان جمع آوری و در سه مرکز بهزیستی جهت انجام اقدامات توانمندسازی ارجاع شدند.
جمع آوری و سامان‌دهی ۳۰۵ معتاد متجاهر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید شیخی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: هدف از این نامگذاری تقویت اقدامات و همکاری بین المللی در راستای مقابله با مواد مخدر است.
 
وی با بیان اینکه اعتیاد و استفاده از روان گردان ها معضل اصلی کشور اعلام شده است، افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهور که در راستای سیاست های ابلاغی ۱۱ گانه مقام معظم رهبری تشکیل شد، برنامه ها و اهدافی را دنبال می کند.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهم ترین طرح هایی که در راستای مقابله با مواد مخدر دنبال می شود، طرح یاری گران زندگی که در جامعه هدف خانواده، محیط آموزشی، فضای مجازی و... برنامه های خود را دنبال می کند.
 
شیخی عنوان کرد: راهبرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر طولانی و کم هزینه است و آن راهبرد پیشگیری است.
 
وی خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری به دنبال افزایش مراکز درمانی است و اعتقاد بر این است که هر فردی باید متناسب با شرایط خود درمان شود.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شناسایی باندهای فعال در کشور و استان، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، آموزش و انجام اقدامات فرهنگی در دستور کار قرار دارد.
 
شیخی با تاکید بر جمع آوری معتادان متجاهر در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: طرح ساماندهی این معتادان از اول دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تاکنون نیز ۳۰۵ معتاد متجاهر در این استان جمع آوری و در سه مرکز بهزیستی جهت انجام اقدامات توانمندسازی ارجاع شدند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۱:۵۸

22 Jun 2022