۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۵۰۹۹۹
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش:

ارتش پاسخگوی تهدیدات راهبردی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش امروز با ایجاد تغییرات ساختاری، توانسته ضمن رصد و پایش منازعات منطقه‌ای و شناسایی اهداف دشمن، پاسخگوی تهدیدات راهبردی باشد.
ارتش پاسخگوی تهدیدات راهبردی
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی حاجیلو، با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح نیروی زمینی افزود : نیروی زمینی ارتش امروز با تغییرات ساختاری که در درون ایجاد کرده، توانسته ضمن رصد و پایش منازعات منطقه‌ای و شناسایی اهداف دشمن پاسخگوی تهدیدات راهبردی باشد.

وی افزود: امروز در حوزه ارتقای توان رزمی بخش قابل توجهی از فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در سطح ارتش به ویژه در نیروی زمینی ارتش تدوین و در حال پیاده‌سازی و اجرا است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: بصیرت‌افزایی، معنویت‌محوری، بهره‌گیری از نیروی انسانی کیفی و ارتقای تحرک از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سطح نیروی زمینی ارتش است که منجر به افزایش توان و آمادگی رزمی این نیرو شده است و امروز شاهد یک فرماندهی و مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امیر سرتیپ حاجیلو خاطرنشان کرد: فرهنگ جهادی که در نیروی زمینی ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حاکم است، سبب شده تا در تمامی مأموریت‌ها اعم از دفاعی و امنیتی و مأموریت‌های امدادی فرزندان این مرز و بوم به‌موقع وارد عمل شده و با تمام وجود و بکار بستن تجهیزات، فعالیت خود را در جهت کمک‌رسانی و رفاه حال مردم به منصه ظهور برساند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۳:۴۷

22 Jun 2022