۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۰۹۹۴
تا پایان خردادماه 1401

28 هزار نفر اظهارنامه مالیاتی ارائه و فرم تبصره ماده 100 ارسال کردند

سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان خردادماه حدود 28 هزار نفر از مودیان بخش اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کرده‌اند.
28 هزار نفر اظهارنامه مالیاتی ارائه و فرم تبصره ماده 100 ارسال کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا منتظری سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تا پایان خردادماه حدود 28 هزار نفر از مودیان بخش اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل)  نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد حدود  ۸۵ درصد از مودیان تبصره ماده ۱۰۰ را انتخاب نموده‌اند که این امر گویای موافقت و سازگاری این انتخاب با عدالت مالیاتی و شرایط اقتصادی استان دارد.

منتظری بیان داشت: با توجه به آمار سامانه‌های مالیاتی حدود 20 درصد از مودیان بخش مشاغل در سطح استان نسبت به ارائه اظهارنامه و یا فرم تبصره ماده ۱۰۰ جهت عملکرد سال ۱۴۰۰ خود اقدام نکرده‌اند که با توجه به تمدید صورت گرفته تا پانزدهم تیرماه فرصت این اقدام و تکلیف قانونی است.

وی در پایان گفت: مودیان محترم جهت بهره‌مندی از تسهیلات و معافیت‌های قانونی می‌بایست نسبت به ارائه اظهارنامه و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام نمایند.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۱:۴۳

22 Jun 2022