۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۵۰۹۸۹
مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

مسابقات بومی محلی قهرمانی بسیج در شهرکرد برگزار شد

احمد الله وردی گفت: این مسابقات در چهار رشته هفت سنگ ، دال پران ، لی لی و طناب کشی توسط تیم های مختلفی از شهرستان های ده گانه استان از امروز به مدت دو روز برادران و خواهران ، در این مسابقات شرکت می کنند.
مسابقات بومی محلی قهرمانی بسیج در شهرکرد برگزار شد
احمد الله وردی مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یادواره ملی شهدای عشایر کشور مسابقات استانی بومی ، محلی قهرمانی بسیج در سالن ورزشی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در چهار رشته هفت سنگ ، دال پران ، لی لی و طناب کشی توسط تیم های مختلفی از شهرستان های ده گانه استان از امروز به مدت دو روز برادران و خواهران ، در این مسابقات شرکت می کنند.

الله وردی گفت: تیم های منتخب مسابقات استانی در تیرماه سال جاری به مسابقات کشوری بسیج راه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در بخش مسابقات برادران؛ تیم های فارسان، لردگان و خانمیرزا به ترتیب مقام های اول تا سوم  را از آن خود کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: مسابقات قهرمانی خواهران بسیج استان  روز جمعه 27 خردادماه در رشته های؛ هفت سنگ، دال پلان، طناب کشی و سه گانه برگزار شد.

 الله وردی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مسابقات تیم های فارسان، خانمیرزا و بروجن موفق شدند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

وی اظهار کرد: در اختتامیه این مسابقات از خانواده معظم شهدای ورزشکار؛ سیدکمال فاضل، عنایت الله رئیسی نافچی، الیاس ارجمند و ارسلان حبیبی با اهدای لوح تجلیل شد.

گفتنی است؛ نفرات و تیم های برتر این مرحله به  مسابقات کشوری  قهرمانی بسیج که تیرماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۰:۴۶

22 Jun 2022