۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۵۰۹۷۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور :

جامعه عشایر کشور در طول قرون متمادی پرچم دار افتخار و عزت ایران هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: عشایر حامل افتخار و عزت در دوره های مختلف تاریخ برای ملت ایران و میهنمان بودند، تقدیم ۱۱ هزار شهید سند گویای این سخن است.
جامعه عشایر کشور در طول قرون متمادی پرچم دار افتخار و عزت ایران هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در آیین شب شعر شهدای جامعه عشایری کشور که با عنوان "شهدای ایل" نامگذاری شده است، با اشاره به اینکه شعر خوانی ها بسیار غنی بود اظهار کرد: این برنامه به همت سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و سردار اکبری و نماینده ولی فقیه در استان به خوبی اجرا شد، در این بین نباید از زحمات، استاندار استان غافل شد.

وی تصریح کرد: جامعه عشایر کشور در طول قرون متمادی پرچم دار افتخار و عزت ایران بوده است.
سردار سلیمانی ادامه داد: عشایر حامل افتخار و عزت در دوره های مختلف تاریخ برای ملت ایران و میهنمان بودند، تقدیم ۱۱ هزار شهید سند گویای این سخن است.

وی اذعان داشت: همراهی با امام راحل از خرداد سال ۴۲  زمانی که حکومت پهلوی به امام راحل فشار وارد و قصد تبعید ایشان را داشتند از دیگر افتخارات عشایر است، روسای این قبایل نامه ای به امام به صورت تلگراف ارسال کردند و متن نامه و پاسخ امام ثبت و ضبط است.

سلیمانی تشریح کرد: مفهوم این نامه نگاری این بود که عشایر آماده حمایت از رهبر و فداکاری در راه امام راحل هستند، امام در پاسخ به ایشان، عشایر را ذخایر انقلاب دانستند.

وی افزود: عشایر در کلام مقام معظم رهبری هم بارها بیان شده است، ایشان در سفر به استان ها در بین عشایر حاضر شده و از رشادت های آن ها سخن گفته اند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: امروز در دوره ای هستیم که دشمنان اسلام جنگ ترکیبی برابر ایران به راه انداختند، در این بین زبان شعر توسط شعرا می تواند جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به شب شعر شهدای ایل گفت: همه سرایندگان مضامین هنرمندانه و هوشمندانه به شرایط موجود و مختصات ایران آگاهی دارد و نشان دهنده بصیرت عشایر است، ما در جهاد تبیین باید از آن ها الگو گرفته تا ترفندهای دشمن در فضای مجازی و عملیات های روانی را خنثی کنیم.

سلیمانی بیان داشت: دشمنان ما آنچنان بی رحمانه بر ملت ایران می تازند که با تمسک به پوچی ، نا امیدی و یاس را به ملت ایران القا می کنند، در حالی که آینده کاملا روشن و مسیر ملت ایران در شرایط سعودی قرار دارد، اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۹:۵۵:۱۱

19 Jun 2022