۰
plusresetminus
به‌منظور ترویج مقرّرات ملّی ساختمان و هم‌چنین رعایت اصول و ضوابط ساخت‌و‌ساز ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ تفاهم‌نامه‌‌ی همکاری فی‌مابین شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان منعقد  شد.
انعقاد تفاهم‌نامه‌‌ی همکاری فی‌مابین شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید رضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ، با اعلام این خبر ، گفت : رشد کیفی ساخت‌و‌سازها در محدوده‌ی شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در سطح استان ، اعمال تخفیف در ارایه‌ی خدمات مهندسی و هم‌چنین تعامل در جهت آموزش و ارتقای سطح علمی نیروهای متخصّص از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه در راستای توسعه‌ی صنعتی استان است.

وی تصریح کرد : شرکت شهرک‌های صنعتی مرجع صدور مجوز ساخت برای ساخت‌و‌ساز واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است و متولّیان بر اساس تفاهم‌نامه پس از معرّفی به سازمان نظام مهندسی ، می‌توانند از تخفیفات لازم برخوردار شوند.

فلاح اظهار داشت : بر همین اساس برای انجام خدمات مهندسی و مشاوره‌ای پیرامون پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی که در پیوند با اعتبارات دولتی تعریف می‌شوند ؛ اشخاص حقیقی یا حقوقی صاحب‌صلاحیت از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، معرّفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد : تفاهم‌نامه منعقده مشمول کلیه‌ی پروژه‌های مورد تایید شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری است و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز نقشه‌ها را بر اساس مقرّرات داخلی و ضوابط ساخت‌و‌ساز این شرکت، تهیه خواهد کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۷:۲۳

15 Jun 2022