۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۵۰۹۵۰
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری/

شهرستان فارسان محل رخدادهای مختلف هنری و اثر گذار بوده و هست

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان فارسان از دیر باز محل رخداد های مختلف هنری و اثر گذار بوده و هست و هنرمندان این شهرستان در رشته های مختلف هنری چون تئاتر و موسیقی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
شهرستان فارسان محل رخدادهای مختلف هنری و اثر گذار بوده و هست
به گزارش جهانبین نیوز؛ احسان قائدی در دیدار با فرماندار شهرستان فارسان اظهار کرد: شهرستان فارسان از دیر باز محل رخداد های مختلف هنری و اثر گذار بوده و هست و هنرمندان این شهرستان در رشته های مختلف هنری چون تئاتر و موسیقی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
 
وی افزود: توجه حوزه هنری به این است که بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری خود را از مرکز استان به شهرستان های مختلف سوق دهد و هنرمندان مستعد این شهرستان ها را شناسیایی و حمایت نمایید.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یاد آور شد: اکنون سه برنامه فرهنگی در شهر جونقان از سوی حوزه هنری  چون نشست مشروطه با حضور نخبگان ملی، رونمایی از کتاب جونقان و کردستان و اکران فیلم های روز سینمایی ایران طراحی شده که به زودی اجرا خواهد شد.
 
قائدی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد در شهرستان فارسان یک رویداد مهم هنری در زمینه موسیقی یا تئاتر راه اندازی کنیم و این امر مستلزم کمک دیگر سازمان ها و ارگان های در شهرستان است.

وی اضافه کرد: مقرر شد در آینده نزدیک سه برنامه در شهر جونقان برگزار شود و همچنین فیلم سینمایی هناس از تولیدات حوزه هنری اکران های مردمی خود در شهرستان فارسان را آغاز نمایید.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۶:۰۷

15 Jun 2022