۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۵۰۹۴۹
فرماندار شهرستان فارسان/

فارسان می تواند مرکز موسیقی بختیاری کشور شود

فرماندار شهرستان فارسان گفت: شهرستان فارسان با توجه به ظرفیت عظیم خود از لحاظ هنرمندان موسیقی بختیاری می تواند به عنوان مرکز موسیقی بختیاری با زبان موسیقی پیام انقلاب را تبیین کند.
فارسان می تواند مرکز موسیقی بختیاری کشور شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید علی صالحی در دیدار با رئیس حوزه هنری در فرمانداری فارسان اظهار کرد: شهرستان فارسان با توجه به ظرفیت عظیم خود از لحاظ هنرمندان موسیقی بختیاری می تواند به عنوان مرکز موسیقی بختیاری با زبان موسیقی پیام انقلاب را تبیین کند.

وی افزود: در شهرستان فارسان هنرمندان بسیار خوبی فعالیت دارند که در زمینه های مختلف هنری مشغول فعالیت و در کشور نیز سرا آمد هستند .

فرماندار شهرستان فارسان اظهار داشت: هنر موسیقی و تئاتر در شهرستان فارسان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و این شهرستان ظرفیت این را دارد که جشنواره های تئاتر و موسیقی منطقه ای و ملی  را برگزار کند.

صالحی گفت: مقام معظم رهبری فرهنگ را زیر بنایی همه امور می داند و این در حالی است که متاسفانه ما به صورت شعار گونه با این امر برخورد کرده ایم و باید با زبان هنر که بهترین وسیله برای تبین فرهنگ است بیشترین تلاش خود را بکنیم.

وی یاد آور شد: بستر مسائل اجتماعی مشکل دار که اکنون در جامعه اتفاق می افتد بیشتر به مسائل فرهنگی مرتبط است و باید هر چه می توانیم با زبان هنر کار فرهنگی در جامعه انجام دهیم.

فرماندار شهرستان فارسان افزود: توجه به پیوست فرهنگی برای هر کار عمرانی و غیره در کشور ما بسیار کم است و همین امر باعث بروز مشکلات بسیار و ناهنجاری های مختلف در سطح جامعه خواهد شد که باید از سوی همه دستگاه ها و مراکز مختلف به آن توجه شود.

صالحی توجه به مسائل فرهنگی از سوی ایران اسلامی را در چهار دهه انقلاب کم دانست و گفت:  اکنون ما در جنگ با امپراطوری بزرگی  در مسائل فرهنگی و نفوذ به فرهنگ ایرانی اسلامی هستیم و باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از نفوذ دشمن در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود و شناساندن فرهنگ های مختلف اقوام مختلف ایرانی با زبان هنر به نسل جوان داشته باشیم.

فرماندار شهرستان فارسان افزود: شرایط استان ما در حوزه های فرهنگی و هنری خاص تر می باشد و باید همه تلاش خود برای ایجاد بستر مناسب ارائه اثر هنرمندان به جامعه مخاطب را فراهم کنیم و در مسائل فرهنگی و هنری فعال و اثر گذار باشیم تا بتوانیم از هنر نیز شغل ایجاد کنیم.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۲:۵۵

15 Jun 2022