۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۵۰۹۴۴
استاندار چهارمحال و بختیاری/

استهلاک ماشين‌آلات راهداری در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری بالا است

استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره به لزوم تامين اعتبار برای نوسازی ماشين آلات راه و شهرسازی، گفت: بيش از 70 درصد اين استان در محدوده‌های کوهستانی قرار دارد، يه همين دليل استهلاک ماشين‌آلات راه و شهرسازی بالا است.
استهلاک ماشين‌آلات راهداری در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری بالا است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری در دیدار با مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اظهار کرد: شهرک منظریه در شهرکرد با 20 هزار جمعیت مشکلات فراوانی داشت و باوجود اینکه چندین سال مردم در این شهرک ساکن هستند زیرساخت مناسب ندارد.

وی افزود: از همین رو برای رفع مشکلات شهرک منظریه مانوری با حضور دستگاه‌هایی همچون راه و شهرسازی، شهرداری و.... برگزار شد تا مشکلات این شهرک رفع شود، رقم اعتباری که تاکنون در این نقطه از شهر هزینه شده است 90 میلیارد تومان است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین اعتبار برای نوسازی ماشین آلات راه و شهرسازی، ادامه داد: بیش از 70 درصد این استان در محدوده‌های کوهستانی قرار دارد، یه همین دلیل استهلاک ماشین‌آلات راه و شهرسازی بالا است.

حیدری عنوان کرد: شرایط محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری با دیگر نقاط کشور فرق می کند و باید تفاوتی بین این استان کوهستانی با جاده‌های سخت گذر با دیگر استان‌های کشور قائل شد.

وی به سفر ریاست جمهور به منطقه محروم لبد اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها برق منطقه وصل شد و مسؤولان استانی باید پیگیر انجام مصوبات سفر رئیس جمهور به منطقه باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم باید مدیریت جهادی را ببینند و شیرینی آن را بچشند.

حیدری بیان کرد: فصل کار در استان چهارمحال و بختیاری محدود است و تنها در چند ماه گرم سال امکان اجرای طرح‌های عمرانی در آن وجود دارد، برای مثال جاده منطقه موگویی خردادماه بازگشایی می‌شود و مجددا مهر و آبان به دلیل بارندگی بسته می‌شود.

وی تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری محرومیت و مشکلات جدی دارد، به لحاظ تامین اعتبارات و تجهیز ماشین آلات نیازمند کمک هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص گلزارهای شهدا و لزوم پیگیری برای تکمیل آن‌ها تصریح کرد: هر جایی که شهرداری وجود دارد از تجهیزات آن برای کمک به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استفاده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۹:۴۹

15 Jun 2022