۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۵۰۹۴۳
شـھید جهانبخش فدائی از شهدای عشایری استان چهارمحال و بختیاری

قسمتی از زندگینامه شهید جهانبخش فدائی

شـھید جهانبخش فدائی در 20 خرداد سال 1343 در پردنجان به دنیا آمد.
قسمتی از زندگینامه شهید جهانبخش فدائی
به گزارش جهانبین نیوز؛ شـھید جهانبخش فدائی در 20 خرداد سال 1343 در پردنجان به دنیا آمد.

یکی از چهره‌های با وقار و متین بسیجی بود که ایشان به‌عنوان گذراندن دوران سربازی عازم جبهه شد، قبل از عملیات کربلای پنج ما وقتی شنیدیم عملیات شده و تعدادی از برادران بسیجی پایگاه یازهرا (س) پردنجان در جبهه شرکت کرده‌اند ما رفتیم طبق معمول همیشگی که بعد از عملیات با یک سری از بچه‌های با سابقه تهیه ببینیم چه تعداد از بچه‌های مجروح و چه تعداد شهید شده‌اند که خانواده‌های را آماده کنیم.

وقتی رسیدم شوشتر مقر تیپ مقدس قمربنی‌هاشم (ع) مواجهه شدیم برادرمان جهانبخش با چهری مظلوم و غم‌زده بود و نگران پرسیدیم جهانبخش چی شده؟ نگرانی؟ نگرانی از این که تعدادی از برادران شهید شده‌اند؟ گفت نگرانم از این که چرا توفیق برای من حامل نشد که در این عملیات شرکت کنم ما سوار بر ماشینی شدیم و به اتفاق برادر شهید جهانبخش فدایی راهی آبادان شدیم انجا وقتی رسیدم در هر سمت این برادر شهید مواجه شدیم با نگرانی ایشان گفتیم؟ خدا بزرگ است شما اگر تقدیری باشد انشاالله درعملیات شرکت می‌کنید.

خاطراتی از برادر شهید جهانبخش فدایی

این برادر وقتی که در پایگاه یا زهرا بودند و ظاهر شدند باید ایشان را وادار به حرف زدن می‌کردی آنقدر وزین و باوقار بود که بیجا هیچ موقع حرف نمی‌زد این برادر از نظر متانت و سنگینی آنقدر باوقار بود که الگوی برادران بسیجی بود.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۶:۱۴

15 Jun 2022