۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۵۰۹۴۱
رئیس دانشگاه شهرکرد؛

دانشگاه موتور محرکه همه تولیدات است

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: نگاه ما این است که دانشگاه موتور محرکه است و به زودی اقدامات شایسته ای در راستای تولیدات انجام می شود .
دانشگاه موتور محرکه همه تولیدات است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به شعار سال، برنامه های امسال دانشگاه نیز حول همین محور می چرخد و سعی شده است در راستای حوزه دانش بنیان باشد.
 
وی با اشاره به اینکه گلخانه ای در دانشگاه شهرکرد داریم که در حال حاضر ۱۰ نفر در آن مشغول فعالیت هستند تصریح کرد: مساحت این گلخانه دو برابر شده، فضای کار بسیار وسیع تر و گل های زینتی تولید می شود که به خارج از کشور نیز صادر می شود.
 
پیر علی با بیان اینکه در بحث تولید داخلی اقداماتی از جمله گرفتن زمین را انجام داده ایم عنوان کرد: در فضاهای مربوط به دانش بنیان قدم های خوب و برنامه های متعددی پیگیری و در حال انجام است.
 
وی خاطر نشان کرد: نگاه ما این است که دانشگاه موتور محرکه است و به زودی اقدامات شایسته ای در راستای تولیدات انجام می شود .
 
پیر علی با بیان اینکه سرعت رشد گلخانه در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به جاهای دیگر بیشتر است اذعان داشت: در این فضا برنامه های متعددی صورت می گیرد.
 
وی در بخش دیگر از صحبت های خود به بحث تغذیه دانشجویان اشاره کرد و گفت: ۷۰ درصد هر پرس غذا برای دانشجو را دانشگاه پرداخت می کند و ۳۰ درصد آن را خود دانشجو که همین امر موجب شده بیشتر بودجه دانشگاه صرف غذا برای دانشجویان باشد.
 
پیر علی یادآور شد: در بحث به کار گیری نیروهای شرکتی نیز ۱۴۰ نفر امتیاز دهی و مصاحبه گرفته شد و از بین این تعداد ۳۰ نفر انتخاب و به کار گیری شد.
 
وی با اشاره به اینکه رتبه دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه های دیگر ۳۲ بوده است بیان داشت: رتبه دانشگاه شهرکرد باید ارتقا پیدا کند و جذب دانشجو بین المللی یکی از پارامترهایی است که می تواند به این مهم کمک کند.
 
پیرعلی در پایان خاطر نشان کرد: جای خالی  دو رشته اقتصاد و مدیریت در این دانشگاه حس می شود که برنامه ما بر این است که در دانشگاه پردیس بروجن حتما این دو رشته تدریس شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۲۷:۵۱

14 Jun 2022