۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۰۹۴۰
رئیس‌ حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری مطرح کرد

مشارکت هنرمندان تجسمی چهارمحال و بختیاری در آزاد سازی زندانیان غیر عمد

رئیس‌ حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری گفت: هنرمندان این استان در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخند بر روی لب‌های کودکان و همسران زندانیان با برپایی نمایشگاه «قاب مهربانی» و فروش آثار خود بیش از 250 میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد کمک کردند.
مشارکت هنرمندان تجسمی چهارمحال و بختیاری در آزاد سازی زندانیان غیر عمد
احسان قائدی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هنرمندان چهارمحال و بختیاری در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخند بر روی لب‌های کودکان و همسران زندانیان با برپایی نمایشگاه «قاب مهربانی» و فروش آثار خود بیش از 250 میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد کمک کردند.
 
وی گفت: نمایشگاه «قاب مهربانی» به همت هنرمندان تجسمی استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرکرد افتتاح شد و توانست بیش از 25 میلیون تومان فروش آثار داشته باشد.
 
رئیس‌ حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه تطبیق فضای هنری با امر اجتماعی‌ از اولویت‌هایی است که در این برنامه دنبال شده است گفت: انتظار حضور مردم در این دست نمایشگاه ها از سوی حوزه هنری و هنرمندان بسیار بیشتر است که انشاالله زیر ساخت های مناسب این مهم به درستی اتفاق بیفتد.
 
قائدی اظهار داشت: زیر ساخت های هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان در استان چهارمحال و بختیاری از جایگاه خوبی برخوردار نیست و هنرمندان این استان با وجود اینکه در بیشتر رشته های هنری در کشور سرآمد هستند ولی مکان مناسبی برای ارائه آثار خود ندارند که این مسئله حمایت هر چه زودتر و بیشتر مسئولین ارشد استانی برای تهیه زیر ساخت های اصلی چون گالری آثار، پلاتوی نمایش و ... را می طلبد.
 
 وی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان چهارمحال و بختیاری در این رویداد افزود: هنرمندان استان با وجود امکانات کم در بیشتر زمینه های هنری در استان  همیشه عِرق ملی  و انسان دوستی داشته اند و  عواید این رویداد فرهنگی را برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد استان اختصاص داده اند که باید قدردان این عزیزان بود و هر چه زودتر زیر ساخت های مهم هنری در استان را برای فعالیت همه هنرمندان فعال کرد.
 
رئیس‌ حوزه هنری چهارمحال‌ و بختیاری عنوان کرد: در نمایشگاه « قاب مهربانی» ۶۰ اثر از ۲۴ هنرمند استان در رشته‌های نقاشی، نقاشی‌خط، خوشنویسی، تذهیب، تصویرسازی، هنرهای‌جدید و هنرهای‌ دیجیتال در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۰:۲۷

14 Jun 2022