۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۵۰۹۳۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

نرم افزار موبایلی کنگره عشایری کشور رونمایی شد

علی محمد اکبری گفت: در همین راستا یک نرم افزار موبایلی جامع برای اطلاع رسانی در راستای برگزاری کنگره عشایری کشور ساخته و رونمایی شد تا خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در این اجلاسیه از نحوه و محل برگزاری این کنگره اطلاع کامل را کسب نمایند.
نرم افزار موبایلی کنگره عشایری کشور رونمایی شد
علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری در سطح گسترده ای از سراسر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری است که نیاز است شرکت کنندگان در این استان حضور پیدا کنند.

وی افزود: در همین راستا یک نرم افزار موبایلی جامع برای اطلاع رسانی در راستای برگزاری کنگره عشایری کشور ساخته و رونمایی شد تا هم خانواده های شهدا و شرکت کنندگان در این اجلاسیه از نحوه و محل برگزاری این کنگره اطلاع کامل را کسب نمایند و هم یک نقشه راهی داشته باشند و با محل های برگزاری کنگره آشنایی پیدا کنند.

سردار اکبری گفت: این اپلیکیشن به معرفی شهدای شاخص جامعه عشایر کشور نیز می پردازد ، امروز باید از تمام ظرفیت هایی که در اختیارمان هست مخصوصا به صورت نرم افزاری و تلفن همراهی که در اختیار اکثر مردم است می توانند با نصب این نرم افزار می توانند از این خدمات رایگان ، حتی اینترنت رایگان تا زمانی که در استان چهارمحال و بختیاری هستند استفاده خواهند کرد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۸:۱۸

14 Jun 2022