۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۵۰۹۳۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

برگزاری کنگره شهدا عشایری یک کار فرهنگی ماندگار و ارزشمندی است

علی محمد اکبری برگزاری کنگره شهدا را یک کار فرهنگی ماندگار و بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: امیدواریم با مدیریت مطلوب مدیران استانی یک کار فرهنگی ماندار را با عنوان گنگره ملی شهدای عشایر برای اولین بار در سطح کشور رقم بزنیم.
برگزاری کنگره شهدا عشایری یک کار فرهنگی ماندگار و ارزشمندی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری عصر امروز در حاشیه آخرین جلسه هماهنگی کمیته های کنگره ملی 10 هزار شهید عشایر کشور ضمن تقدیر و تشکر از هم افزایی مجموعه های مختلف در ارتباط با آمادگی برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید عشایر در استان اظهار کرد: روز های پایانی برای برگزاری این کنگره عظیم در حال سپری است و روز شمار به دقیقه شمار تبدیل شده است.

وی ضمن اینکه این کنگره را یک کار فرهنگی ماندگار و بسیار ارزشمند برشمرد افزود: امیدواریم با مدیریت مطلوب مدیران استانی یک کار فرهنگی ماندار را با عنوان گنگره ملی شهدای عشایر برای اولین بار در سطح کشور رقم بزنیم.

سردار اکبری عنوان کرد: ایامی که گذشت سفر ریاست جمهور به استان بود و ایشان نیز در همه جلسات مردمی شهرستانی و حضور مردم ، سخنرانی های خود و جلسات شورای اداری به اهمیت این کنگره ملی اشاره داشتند.

وی ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری در باب شهدا بیان کرد: کار برای شهدا بسیار ارزشمند است ، بالغ بر ارزش 6 میلیارد تومان و توسط گروه های جهادی دامپزشکی در استان و در راستای استقبال از کنگره شهدای عشایر خدمت رسانی به عشایر محروم و مناطق سعب العبور خدمت رسانی انجام گرفت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شهرستان لردگان نیز علاوه بر بحث گروه های جهادی دامپزشکی ، گروه های پزشکی حضور پیدا کرده و 400 الی 500 خدمت رسانی در حوزه دندانپزشکی و پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان صورت گرفت.

اکبری فضا سازی برای این کنگره را واجب دانست و ابراز کرد: کنگره شهدای عشایر در روز های 29 و 30 و 31 خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد و فضاسازی سطح شهرستان ها و مرکز استان باید هرچه سریعتر انجام گیرد.

وی پذیرایی از مهمانان را از بحث های مهم دیگر دانست و گفت: مهمان پذیری و مهمان نوازی و مهمان داری ما در استان امتیاز مثبتی برای ما محسوب می شود.

اکبری در پایان گفت: روز 29 خراد شب شعر ، روز 30 خرداد شهدای مدافع حرم و 31 خرداد نیز روز اجلاسه می باشد و متعاقبا مکان و زمان برگزاری به اطلاع هم استانی ها می رسانیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۵۳:۰۷

13 Jun 2022