۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۵۰۸۷۸
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

سفر رئیس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری/ تشریح راه‌های ارتباطی با مسؤولان بالادستی از سوی استاندار

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فردا شاهد سفر ریاست جمهور و تعدادی از وزرای دولت سیزدهم به استان هستیم.
سفر رئیس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری/ تشریح راه‌های ارتباطی با مسؤولان بالادستی از سوی استاندار
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فردا شاهد سفر ریاست جمهور و تعدادی از وزرای دولت سیزدهم به استان هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مفصلی برای سفر رئیس جمهور پیش‌بینی شده و قبل از سفر جلسات متعدد کارشناسی برگزار شده است، گفت: تلاش شد تا 700 پروژه نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری احصا شود و همچنین سعی شد طرح‌هایی انتخاب شوند که در آن‌ها فاکتورهایی چون پیشران، عدالت، توزیع شهرستانی، متناسب با شعار سال و... رعایت شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 15 سال بودجه عمرانی این استان در سفر رئیس جمهور پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، راه، راه‌آهن، جاده‌های ترازیتی، توسعه فرودگاه شهرکرد، کشاورزی  و دامداری، آب، تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی، پروژه‌های ورزشی و... هستند.
 
حیدری عنوان کرد: اعتبارات پیش‌بینی شده برای استان چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس جمهور در دو مقطع سال 1401 و 1402 تخصیص داده می‌شوند و پیگیری می‌شود تا این تخصیص جذب و همگان از آن بهره لازم را ببرند.
 
وی با تاکید بر اینکه حسن اعتبارات مربوط به سفر ریاست جمهور این است که نقدی است و در قالب اوراق به استان تعلق نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: پرداخت حدود 8 هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان چهارمحال و بختیاری در دو برهه زمانی سال 1401 و 1402 از دیگر مصوبات این سفر است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تذکر لازم به مدیران داده است تا ظرفیت سازی لازم برای جذب اعتبارات و تسهیلات سفر رئیس جمهور را انجام دهند.
 
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای اینکه طی سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری مردم بتوانند به راحتی مسائل و مشکلات خود را با مسؤولان اجرایی کشور در میان گذارند ستاد پاسخگویی برخط 111 راه‌اندازی شد.
 
وی افزود: ستاد پاسخگویی برخط با 150 کاربر همزمان از ساعت 7/30 تا 21/30 آماده دریافت مشکلات مردم است، مردم سعی کنند مسائل خود را در 5 دقیقه مطرح کنند تا دیگر شهروندان پشت خط نمانند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دومین روش برای ارتباط مردم و هیات دولت تشکیل ارتباطات مردمی در 30 نقطه استان با حضور معاون یا نماینده تام‌الاختیار وزرا است که از ساعت 8 صبح تا 18 عصر آماده دریافت مشکلات مردم هستند.
 
حیدری عنوان کرد: روش سوم حضور وزرا در بین مردم به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور است.
 
وی بیان کرد: همچنین تیم‌های سیار نامه‌های مردم را جمع‌آوری کرده و آن را به مسؤولان مربوطه در سطح کشور تحویل می‌دهند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: درخصوص مسائل آب با وزیر نیرو و معاون رئیس جمهور رایزنی کرده‌ام، سد و تونل کوهرنگ 3 یک پروژه 30 ساله است که تعهداتی برای مردم ایجاد کرده است، در این خصوص تصمیمات خوبی اتخاذ شده و در آینده نزدیک مشکلات مردم این منطقه حل می‌شود.
 
حیدری درخصوص حضور وزرای هیات دولت در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان فارسان حضور دارد، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا سفر می‌کند، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان بروجن حاضر خواهد شد، وزیر نیرو عازم شهرستان‌های بن و سامان می‌شود، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان کوهرنگ حضور دارد، وزیر راه و شهرسازی، یکی از معاونان رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرکرد هستند و تعدادی دیگر از وزرا و معاونین آن‌ها نیز در سطح شهرستان‌ها حاضر خواهند شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۰:۰۴

8 Jun 2022