۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۵۰۸۵۴
جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع)؛

فرمايشات امام خط قرمز رژیم منحوس پهلوی بود

جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: رژيم منحوس پهلوي حرکت امام را نمي‌توانست بپذيرد چرا فرمايشات امام حول محورهاي بوده است که خط قرمز رژيم شاهنشاهي بود؛ که خط قرمز رژيم شاهنشاهي اين بود که از علما تعهد گرفته شود اول اينکه اسرائيل را زير سؤال نبرند دوم اينکه کاري به کارهاي شاه نداشته باشند و سوم اينکه از احکام دين براي مردم صحبت نکنند.
فرمايشات امام خط قرمز رژیم منحوس پهلوی بود
به گزارش جهانبین نیوز ، همزمان با سي و سومين سالگرد ارتحال ملکوتي بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره)، مراسم بزرگداشت آن عزيز سفرکرده در شهرستان فارسان برگزار شد.
 
علي افضلي، جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در اجتماع پرشور مردم شهرستان فارسان که در حوزه علميه امام صادق (ع) به مناسبت سي‌وسومين سالگرد عروج آن عزيز سفرکرده برگزار شد گفت: انقلابي مانده‌ايم و اهل کتمان نيستيم از مسير آمده، هرگز پشيمان نيستيم درد داريم و به درد خويش مي‌باليم ما درد دين داريم، پس محتاج درمان نيستيم روز اول با امام عشق پيمان بسته‌ايم اهل کوتاه آمدن از عهد و پيمان نيستيم.

وي افزود: ايام هر و طوري منتسب به امام راحل و عظيم و شأن است براي اداره جامعه و حاکميت روي زمين نياز به يک رهبري الهي است که در اين مسير 124 هزار پيغمبر را خدا مي‌فرستد و 5 تن از اين پيامبران صاحب‌شريعت هستند پيامبران اولوالعزم هستند يعني حوزه مأموريت آن‌ها فراتر از يک حوزه خواصي است.
 
افضلی تصريح کرد: چه موهبت بزرگ الهي است که بعد از 1200 سال بعد از غيبت کبرا آقا صاحب‌الزمان عج شامل حال جهان تشيع، جهان اسلام و کشور عزيزمان ايران مي‌شود. امامي که عصاره و خلاصه تمام انبياء و آرزوي ائمه اطهار است تا بتواند و موفق بشود با دستان قدرتمندش با دلي آرام و مطمئن با زبان ذوالفقاري گونه و معجزه گونه اين کار معجزه‌آسا را انجام بدهد.
 
وي بيان داشت: امامي که در همين ايام يعني سال 1342 و خردادماه 42 که نقطه عطف انقلاب ما مي‌شود. امامي که بيانيه‌ها، پيام‌ها و سخنراني‌ها که در خرداد 42 براي مردم براي علما و همه ملت آزادي‌خواه اعلام مي‌کند شرايط را وقتي نرسيم مي‌کند در پيام‌هاي حضرت امام مشخص و عيني ديده مي‌شود.
 
افضلي در ادامه اظهار داشت: به‌هرحال نظام شاهنشاهي و رژيم پهلوي که البته نوکر غرب و سه ضلع مثلث شوروي، انگليس و امريکاست و که اصلاً از خود هيچ اراده‌اي ندارد اما اين ايام محکم با تمام توان و قوا به ميدان آمده که اين قيام رو و اين حرکت را در نطفه خفه کند.
 
وي افزود: در سال 42 آن حمله وحشيانه رژيم شاهنشاهي که به‌واقع از سياست‌هاي خصمانه رژيم صهيونيستي مسيرش را انتخاب کرده و در آن مسير قدم بر مي‌دارد آن حمله وحشيانه به مدرسه فيضيه و ايجاد رعب و وحشتي که در مدرسه طالبيه تبريز و لذا با تمام توان آن‌ها آمده‌اند که اين مسير را همان‌جا قطع کنند از خود مردم، مردمي که هميشه افتخارشان اين بوده که شيعه اميرالمؤمنين بوده آن و به معناي واقعي عاشق مکتب قرآن و اهل‌بيت هستند اما در آن شرايط وضعيتي را ايجاد مي‌کنند که خودي‌ها برعليه خودي‌ها استفاده کنند.
 
 
جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: ولي امام ساکت نمي‌نشيند و اعلام مي‌کند که اين اقدام همه و همه در راستاي تضعيف اسلام است و در فرماني خواص جامعه يعني علما را خطاب قرار مي‌دهد که بايد در مقابل اين لامذهب‌ها قيام کرد.
 
وي گفت: يک‌جمله‌اي حضرت امام که اين اوج عظمت و شهامت و با آن دورانديشي و دقت نظري که قطع به‌يقين اين دست در دست آخرين حجت خداوند روي زمين يعني حضرت صاحب‌الزمان عج هست اين جمله را حضرت امام مي‌فرمايد: يکي از کساني که بايستي در راه حضرت سيدالشهدا (ع) آغشته به خون خود شود خميني است.
 
افضلی اظهار داشت: رژيم منحوس پهلوي حرکت امام را نمي‌تواند بپذيرد چرا فرمايشات امام حول محورهاي بوده است که خط قرمز رژيم شاهنشاهي بود؛ که خط قرمز رژيم شاهنشاهي اين بود که از علما تعهد گرفته شود که سخنراني انجام شود و از منبرها استفاده شود و سه شرط را رعايت کنند اول اينکه اسرائيل را زير سؤال نبرند دوم اينکه کاري به کارهاي شاه نداشته باشند و سوم اينکه از احکام دين براي مردم صحبت نکنند.
 
وي در کلام آخر خود به فرمايش مقام معظم رهبري اشاره داشت و گفت: من هم‌اکنون به شما مي‌گويم خداي من با من است نگران آينده نباشيد بسيار روشن است دشمن دنبال ماست ولي امداد غيبي ما را عبور مي‌دهد و به خاصت خدا آينده روشن است.
 
 انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۴۲:۵۴

5 Jun 2022