۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۵۰۷۹۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ؛

گروه های جهادی آماده باش کامل برای برگزاری کنگره شهدا عشایر هستند/ اعزام 32 تیم برای خدمات رایگان به جامعه عشایر  

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت:برای استقبال از کنگره شهدا عشایری کشور 32 تیم جهادی از سراسر استان چهارمحال و بختیاری از 12 خرداد در مناطق اعزام می شوند و خدمات رایگان به جامعه عشایری می دهند.
گروه های جهادی آماده باش کامل برای برگزاری کنگره شهدا عشایر هستند/ اعزام 32 تیم برای خدمات رایگان به جامعه عشایر  
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ستاد کنگره شهدا عشایری اظهار کرد: برای برگزاری کنگره شهدا عشایری همه دستگاه های ذی ربط از جمله فرمانداری ها، اداره کل امور عشایر، دامپزشکی و ... باید همکاری های لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان استان برای کنگره شهدا عشایری کشور ضمن میزبانی و استقبال باید جاهایی حضور پیدا کنند که نیاز به پشتیبانی آن ها باشد.

اکبری با اذعان بر اینکه باید خدمات رایگان برای عشایر در نظر گرفته شود گفت: مجموعه اداره کل عشایر باید پشتیبانی شود که بتواند به اهداف خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه تقسیم کار در ناحیه عشایر صورت گرفته است عنوان کرد: در شهرستان های کوهرنگ 11 تیم، اردل 8 تیم، بروجن 3 تیم، کیار 2 تیم، لردگان 5 تیم، خانمیرزا یک تیم، فارسان یک تیم و شهرکرد نیز یک تیم که جمع آن ها 32 تیم است از 12 خرداد در مناطق اعزام می شوند و خدمات رایگان به جامعه عشایری داده می شود.

تاکبری با تاکید بر اینکه فیلمبرداری و عکاسی از اقدامات گروه جهادی لازم و ضروری است خاطر نشان کرد: رسانه و فضای مجازی و همچنین صدا و سیما باید به خوبی و بصورت کامل این کنگره را پوشش رسانه ای دهند.

وی در پایان تشریح کرد: اقدامات گروه های جهادی کار ارزشمندی است که باید دیده شود.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۸:۳۳

26 May 2022