۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۵۰۷۵۶
همزمان با پنجمین نکوداشت روز شهرکرد؛

کتاب"چالشتر دیار ماندگار" رونمایی شد

همزمان با پنجمین نکوداشت روز شهرکرد، کتاب چالشتر دیار ماندگار با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری شهرکرد و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری و محمدآقا حیدری نویسنده رونمایی شد.
کتاب"چالشتر دیار ماندگار" رونمایی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی در آئین رونمایی از کتاب "چالشتر دیار ماندگار" ضمن تبریک روز شهرکرد اظهارداشت: امیدوارم ظرفیت‌های موجود شهر به شهرهای دیگر منتقل و رسالت سنگینی که امروز مدیران شهری بر عهده دارند به خوبی انجام شود.
 
وی بر لزوم ظرفیت‌سازی در شهر شهرکرد تاکید و خاطرنشان کرد: هنرمندان این دیار، ظرفیت‌های هنری، آثار چشمگیر تاریخی و منابع طبیعی موجود در شهر و ... دست به دست هم ‌دهند تا با صدایی بلند اعلام کنیم بام ایران می‌تواند مقصدی برای سرمایه‌گذاری و توسعه باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: تاثیری که شهرکرد در زمینه‌های مختلف می‌تواند داشته باشد همواره زبانزد بوده و امیدوارم بتوانیم این میراث را پاس داشته و با ارزش افزوده به آیندگان منتقل کنیم.
 
مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه خاطرنشان کرد: شورای دوره ششم، نگاهی متفاوت به شهر دارد و علی‌رغم ملاحظات، مناسبت‌ها و محدودیت‌های پیرامونی که وجود دارد، این دوره نگاهی نرم و از جنس فرهنگی و اجتماعی به شهر شده است و البته همراهی شهرداری هم در کنار این نگاه شورا به شهر، موجب رقم خوردن اتفاق‌های متفاوتی شد.
 
وی گفت: به خود می‌بالم و بسیار خرسندم که شهرداری شهرکرد با نگاهی عمیق به حوزه فرهنگی ورود کرده و به استفاده از ظرفیت‌های این شهر اهتمام ورزیده است.
 
حیدری ادامه داد: در عرصه‌ای قرار داریم که باید جهانی فکر کرده و محلی عمل کنیم، بنابراین هر مجموعه مدیریت شهری که در این راستا موفق‌تر عمل کند مسیر روشن‌تری را پشت سر خواهد گذاشت.
 
عبدالصادق نجفی در ادامه جلسه گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی مدیریت شهری شهرکرد تلاش کردیم در این دوره به انجام کارهای زیرساختی، اجرای رویدادهای فاخر فرهنگی و تولید محصولات فاخر و ماندگار بپردازیم.
 
وی افزود: در روز نکوداشت شهرکرد برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده بود اما محفل فرهنگی امروز که با کتاب عجین است، با افتتاحیه پروژه‌های بزرگ هم قابل مقایسه نیست.
 
سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: تلاش‌های بسیاری در شهرکرد انجام شده است اما می‌طلبد همه مسئولان تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانیم شهرکرد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
 
در پایان محمدآقا حیدری چالشتری به شرح کتاب چالشتر دیار ماندگار پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۲۴:۳۴

21 May 2022