۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۵۰۷۵۵

برق رایگان برای چاه های آب کشاورزی چهارمحال بختیاری در فصل تابستان

بهای برق مصرفی صاحبان چاه های آب کشاورزی چهارمحال وبختیاری که از ساعت 12 الی 17 بعد از ظهر ( ساعات پیک مصرف ) موتور چاه خود را خاموش کنند و آبیاری اراضی کشاورزی را به دیگر ساعات شبانه روز موکول کنند، رایگان می شود.
برق رایگان برای چاه های آب کشاورزی چهارمحال بختیاری در فصل تابستان
به گزارش جهانبین نیوز؛  مجید فرهزاد  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری  با اشاره به اینکه بالغ بر 40 درصد از مصرف برق استان در ایام پیک ، مربوط به حوزه کشاورزی می باشد، گفت : با هدف مدیریت پیک مصرف برق و جلوگیری از بروز خاموشی های اضطراری ، کشاورزانی که از 10 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه از ساعات 12 الی 17 بعد از ظهر نسبت به خاموش کردن چاه آب خود اقدام نمایند وبا این شرکت تفاهم نامه همکاری امضاء کنند، در مابقی ساعات شبانه روز از برق رایگان بهره مند می گردند.
 
وی در ادامه افزود : صاحبان چاه های آب کشاورزی می توانند برای بهره مندی از این طرح با مراجعه حضوری به ادارات برق شهرستانها ویا مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir  فرم مربوطه را تکمیل و ثبت نمایند.
 
گفتنی است تاکنون 4435 حلقه چاه آب کشاورزی در استان برق دار شده که انرژی مصرفی این تعداد چاه بصورت متوسط ماهیانه 84 میلیون کیلوات ساعت می باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۸:۰۵

21 May 2022