۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۵۰۷۵۰
امام جمعه شهرکرد؛

مردم چهارمحال و بختیاری مقابل کسانی که حیثیت نظام را خدشه دارکنند می ایستند

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام  امام جمعه شهرکرد گفت: مردم حرکتی غیر از حرکت انقلاب را نمیپدیرند و حیثیت انقلابی برای آنها بسیار مهم هست و دد مقابل کسانی که حیثیت نظام را خدشه دارکنند می ایستند.
مردم چهارمحال و بختیاری مقابل کسانی که حیثیت نظام را خدشه دارکنند می ایستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام  امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه خدا در قران به ایستادگی تاکید  کرده، گفت: ایمان در عرصه مقاومت و کارزار و دشمنی دشمنان همه و همه محور ایمان است و قران از ما انتطار دارد مومنانه بایستم و مقاومت کنیم، یاری خدا حتمی است چراکه از وعده های الهی بوده و افراد باایمان تنها نخواهند ماند.


نکونام با اشاره به دوگناه معصیت و ناسپاسی گفت: در برابر نعمتهای بیشمار خداوند بایستی سپاس بجااورده شود.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم ترین و بزرگترین نعمت الهی خواند گفت: این نظام‌محور مقاومت در جهان شده  و دنیای مظلوم همه امیدش این نظام است و دنیای ظالم و ستمگر همه حراس وتلاشش از این نظام و برای نابودی این نظام است.

نکونام مردم چهارمحال وبختیاری را مردمی ولایی و پایبند نظام خواند و گفت: مردم استان نگاهی تعصبی انقلابی بودن و انقلابی ماندن از ابتدای انقلاب حاکم داشتند و دارند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر در چهارمحال وبختیاری و اغتشاشات گفت: انقلابی بودن به معنای راه تکامل و راه اجرای احکام پروردگار بوده و مردم استان چهارمحال وبختیاری در کل این ۴۶سال از نظم مقدس این رویه را داشتند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری راه مردم را از اغتشاش گران جدا کرده و گفت: مردم حرکتی غیر از حرکت انقلاب را نمیپدیرند و حیثیت انقلابی برای آنها بسیار مهم هست و دد مقابل کسانی که حیثیت نظام را خدشه دارکنند می ایستند.

نکونام انحراف در دین و اسلام را شگرد دشمن خواند و گفت: امام راحل  فریاد علامه  مردم و نخبگان اسلام درخطر است سر داد تا بتواند مردم را هوشایر و بیدارکند تا بدانند چگونه و از چه شگردهایی تلاش میکنند تا نظام را خدشه دارکرده و نطام واقعی را آنگونه که خود مایل هستند به خورد افکار عمومی دهند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه  مشکلات اقتصادی وجود داره وهمه وضعیت فعلی را قبول دارند گفت: مقابله با مشکلات اقتصادی باید باشد که کم و بیش هست اما‌مساله اساسی نحو برخورد با آنها و بیان اعتراضات است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: جهاد فی سبیل الله برای تاریخ ومردمان صدر اسلام نیست بلکه مصداق جهاد در عرصه امروز جنگیدن با امریکا و قدرت های سلطه گر  است تمام شرارت ها زیر سر امریکا بوده و اختلاف افکنی میکند.

وی شیطان بزرگ یاهمان امریکا را واقعیتی حقیقی دانست و گفت: جهاد در برابر شیطان بزرگ و شرارت هایش  جهاد فی سبیل الله است و جهادامروز مصداق ایستادگی‌در برابر این شرارت هاست.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امریکا با سرکرده عناصر داخلی در داخل کشور اشوب بپامیکنند تصریح کرد: داخلی های شرور دو دسته بوده عده ای فریب خورده که با صحبت و روشن گری اگاه می شوند. یک سری از افراد هم‌خود فروخته و اموزش دیده در کشور ها در جاهای مختلف کار میکنند و بشدت و به صورت سازمان یافته تلاش میکنند به نطام اسلامی خدشه واردکنند

وی لازمه ایستادگی در برابر اشرار سر کرده را حصور مومنان دانست و گفت : جهاد در برابر این ها فی سبیل الله بوده و مصداق ایات جهادی ایستادان در برابر اشرار داخلی و خارجی است.

نکونام با بیان اینکه کسانی که دشمنان را تقویت کرده و به منافع بیرونی دل بسته اند باید منتظر عذاب الهی باشند گفت: اینها فاسق هستند و از مومنان جدا می شوند و در قران به ان تاکید ویژه ای داشته است.

امام جمعه به بصیرت مردمان چهارمحال وبختیاری اشاره و گفت: مردم به خوبی خط خود را از اغتشاشات جداکرده و همیشه مطالبات خود را معقولانه مطرح و بیان میکنند اما هیچ گاه حاصر به آسیب به بیت المال و شهر و کشور خود نخواهند بود

وی خاطر نشان کرد: مطالبه گر هیچ گاه حوزه علمیه امام صادق و پایگاه های بسیج را که حوانان جمع می شوند را به آتش نمی کشد و صف خود را از این ها جدامیکنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۳۷:۰۱

20 May 2022