۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۵۰۷۴۶
حجت الاسلام رحماني گفت:

قوم بختياري سرمايه هاي نظام هستند/ مردم هوشيار باشند، دست گروه‌هاي خارج نشين در اغتشاشات مشهود است

امام جمعه محترم شهرستان لردگان گفت: اعتراضات و اغتشاشات اخير در سطح استان نقشه دشمن است که سرمايه گذاري کرده‌اند مردم را از نظام جدا کنند. قوم بختياري که سرمايه نظام هستند، لذا مردم را تحريک کردند تا چهره مردم را خراب کنند.
قوم بختياري سرمايه هاي نظام هستند/ مردم هوشيار باشند، دست گروه‌هاي خارج نشين در اغتشاشات مشهود است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، سفارش به تقواي الهي و آرزوي توفيق براي بندگي نمود و گفت: غيبت امام عصر (عج)  منشأ همه مشکلات بشر است، بر اين اساس ادعاي دوم انتظار ظهور امام عصر(عج)  تنها وظيفه بشريت است و  ادعاي سوم، راه چاره حل مشکلات فقط ظهور آقاست . 

وي افزود: هر انساني به دنبال استقرار حکومت عدل در جهان و برچيده شدن بساط ظلم در عالم است، بر اين اساس هر کدام از پيروان اديان الهي منتظر منجي عالم بشريت هستند؛ لذا در آرمان هاي همه اديان چه مسيحيت و چه يهوديت و چه مسلمانان آرمان مهدويت وجود دارد.

رحماني بيان داشت: اينکه در هر جمعه در دعاي ندبه مي‌خوانيم،  اين المعد لقطع دابر الظلمة ؟ نشان از انتظار يار دارد.
نکته دوم  حقيقت جنگ بين حق و باطل است که تا عصر ظهور اين جنگ و نزاع وجود دارد. خاصيت اين جنگ آشکار شدن چهره واقعي اصحاب حق و اصحاب باطل است.
واقعيت بعدي توجه به عدد ۳۱۳ است، مفهوم عدد سه در زبان عرب بمعناي جمع است، سه عدد ۱۰۰ بمعناي جمع همه انسان هاست و  عدد ۱۳، به معناي سيزده رهبر جهاني است که وجود مبارک اهل بيت هستند.

خطيب جمعه لردگان در خطبه نماز جمعه لردگان اين هفته ضمن گرامي داشت سوم خرداد روز مقاومت و ايثار و روز  فتح خرمشهر گفت: آن فتح عظيم  باعث شد دشمن آرزوي فتح کشور و داعيه فتح تهران را از ذهن خود خارج کند و براي پايان دادن به جنگ به التماس بيفتد. 

وي افزود: روزي که سران کشورهاي همسايه براي پايان جنگ و آتش بس به ايران آمدند امام راحل به آنها توصيه فرمودند: که از صدام حمايت نکنيد، صدام از ما فارغ شود به سراغ خودتان خواهد آمد،  لذا روزي که قطعنامه امضا شد ارتش بعثي خود را براي حمله به کويت آماده کرد. 

رحماني بيان داشت: پذيرش قطعنامه در روز هايي که ما مي‌توانستيم صدام را نابود کنيم به منزله نوشيدن جام زهر بود؛ چون اولا جوانان ما داشتند پر پر مي شدند و بعد خيانت بزرگان  و وابسته ها باعث شد امام مجبور به پذيرش قطعنامه شود. 

بحث روز ملي جمعيت : اين نکته را عرض کنم که نرم بارآوري مردم لردگان بالاي ۲.۸  است، يعني مردم  با انگيزه انقلابي و اسلامي لردگان نرم بالاتر از استان  و حتي کشور دارند. لذا  از مسوولين کشوري و روساي بانک ها خواستند تا در حمايت از اين مردم براي فرزندآوري  تلاش مضافع داشته باشند . 
رحماني در ادامه سخنان خود با اشاره به اين نکته که در استانه روز اهدا عضو هستيم اعلام کردند با توجه به آمارهاي اعلام شده در اين مورد هم آمار اهدا عضو در شهرستان لردگان در کشور  پيشتاز است .

امام جمعه محترم شهرستان در بخش ديگري از سخنان خود به حوادث اخير در استان اشاره نمود و گفتند : اين اعتراضات و اغتشاشات اخير در سطح استان نقشه دشمن است که سرمايه گذاري کرده‌اند مردم را از نظام جدا کنند. قوم بختياري که سرمايه نظام هستند . لذا مردم را تحريک کردند تا چهره مردم را خراب کنند.
 بزرگترين ضرر اين حوادث لغو سفر اخير رياست محترم جمهوري به استان بود. گرچه رياست محترم جمهور در برنامه هاي آتي خود اين سفر را انجام خواهند داد.  
ما به مسوولين استان عرض ميکنيم مردم انقلابي  لردگان حاضرند امنيت کل استان را تامين کنند . هنوز فرزندان کاروان پياده در صحنه هستند.
 لذا مسوولين بايد با جديت تمام به دنبال حل مشکلات اين مردم عزيز باشند .

نکته بعدي برگزاري کنگره شهداي روحانيت چهارم خرداد در قم برگزار ميشود. در شهرستان هم ۵ شهيد والامقام  روحاني داريم که از خانواده اين عزيزان تجليل خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۱۶:۳۷

20 May 2022