۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۵۰۷۴۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) مطرح کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مکمل دولت ها در محرومیت‌زدایی/ تامین آب شرب پایدار روستاها از ضروریات است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات محرومیت‌زدایی، مکمل اقدامات دولت‌ها، دراین خصوص است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مکمل دولت ها در محرومیت‌زدایی/ تامین آب شرب پایدار روستاها از ضروریات است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در نشست با مهدی خان احمد ناظر ملی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در خصوص پروژه های محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به روستاها با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات محرومیت‌زدایی، مکمل اقدامات دولت‌ها است، اظهار کرد: سپاه برای حل مشکلات اساسی کشور در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به دولت سیزدهم ورود پیدا کرده است تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.
 
وی با اشاره به اینکه ۷۷ هزار روستا در کشور نیازمند شبکه آبرسانی است، عنوان کرد: تامین آب شرب پایدار برای روستاها از ضروریات است.
 
اکبری با بیان اینکه برای آبرسانی به روستاهای محروم در کشور نیازمند کار گسترده هستیم، خاطرنشان کرد: قطعا انجام کار گسترده، مشکلاتی را در پی دارد، اگر این مشکلات رفع شود، کار تسریع می‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) توضیح داد: مقرر شد با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی به ۷۷ روستا در چهارمحال و بختیاری آبرسانی شود، در فاز اول آبرسانی به ۴۴ روستا در دستور کار قرار گرفت.
 
وی تاکید کرد: تامین مصالح، امکانات و برداشتن معارضان باعث بروز مشکل در اجرای این پروژه می‌شود، اگر مجوزات لازم اخذ شود، آمادگی برای احداث شبکه راه روستایی و آبرسانی نیز وجود دارد.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۲۲:۱۳

19 May 2022