۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۵۰۷۳۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

جریمه حداقل ۱٠ میلیون تومانی برای عدم درج قیمت بر روی کالاها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: عدم درج قیمت بر روی کالاها بزرگترین تخلفی بود که در بازرسی ها دیده می شد، این تخلف به نوعی مادر سایر تخلفات به شمار می رود که جریمه آن تنها ۱٠٠ هزار تومان بود اما جریمه این تخلف اکنون حداقل ۱٠ میلیون تومان شده است که قابل اعتراض نیست اما بیش از ۱٠ میلیون جریمه فرصت اعتراض دارد.
جریمه حداقل ۱٠ میلیون تومانی برای عدم درج قیمت بر روی کالاها
به گزارش جهانبین نیوز، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: پیش از اجرای قانون اصلاح قیمت ها به نوعی یارانه را به خارج از کشور صادر می کردیم و هدفمندی یارانه ها در برابر این واقعه ایستاد. 
 
وی با اشاره به قاچاق کالا به خارج از کشور و از خارج به داخل آن، افزود: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه کالا، مقابله با ایجاد رقابت ناعادلانه در بین واحدهای تولیدی، مبارزه با سودجویی افراد متخلف، افزایش تاب آوری واحدهای تولیدی در برابر نوسانات و تنش های اقتصادی، افزایش بازدهی کالاهای مشمول و... پارامترهای مهم هدفمندی یارانه ها است. 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون ۲۷ اکیپ بازرسی بازار با ۵۴ نفر نیرو تشکیل شده است، این تیم ها ۸۱۴ مورد بازرسی از اصناف انجام داده اند و ۳۵ مورد تخلف نیز به ثبت رسیده است. 
 
رستمی عنوان کرد: عدم درج قیمت بر روی کالاها بزرگترین تخلفی بود که در بازرسی ها دیده می شد، این تخلف به نوعی مادر سایر تخلفات به شمار می رود که جریمه آن تنها ۱٠٠ هزار تومان بود اما این تخلف اکنون حداقل ۱٠ میلیون تومان شده است که قابل اعتراض نیست اما بیش از ۱٠ میلیون جریمه فرصت اعتراض دارد. 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: موضوع بعدی که می تواند اثرگذاری جریمه تخلفات در بازرسی ها را بیشتر کند نصب بنر و پلمپ واحد صنفی متخلف است، برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که بازرسی ها از سوی خود مردم باشد. 
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم از دو طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و اپلیکیشن «صمت من» می توانند تخلفات اصناف را گزارش دهند، مقابل همه واحدهای صنفی یک بارکد دوبعدی نصب شده است که با استفاده از اپلیکیشن «صمت من» می توان مشخصات واحد صنفی را مشاهده کرد و تخلفات احتمالی آن واحد را ثبت نمود. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۱۳:۵۰

18 May 2022