۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۵۰۷۳۰
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

امشب از میزان آلایندگی و گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری کاسته می‌شود/ گروه‌های حساس بعدازظهر در خانه بمانند

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به تدریج از اواخر وقت امروز و امشب از میزان آلایندگی و گرد و غبار کاسته می‌شود گفت: از آنجایی که بعدازظهر شاهد افزایش میزان آلایندگی هستیم توصیه می‌شود گروه‌های حساس از خروج از منزل خودداری کنند.
امشب از میزان آلایندگی و گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری کاسته می‌شود/ گروه‌های حساس بعدازظهر در خانه بمانند
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: چند روزی است که شاهد ورود گرد و غبار به این استان هستیم و وزش نسبتا شدید تا شدید باد را در اکثر نقاط داشتیم.
 
وی با بیان اینکه برای بعدازظهر امروز انتظار داریم شاهد افزایش سرعت وزش باد و خیزش و انتقال گرد و غبار در برخی از مناطق باشیم تصریح کرد: به تدریج از اواخر وقت امروز و امشب از میزان آلایندگی و گرد و غبار کاسته می‌شود.

چراغ‌پور گفت: درحال حاضر به لحاظ آلایندگی مشکلی در استان نداریم اما از آنجایی که بعدازظهر شاهد افزایش میزان آلایندگی هستیم توصیه می‌شود گروه‌های حساس از خروج از منزل خودداری کنند.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: برای روزهای پنجشنبه، جمعه و اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و پدیده خاصی را طی این مدت نداریم.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از نظر دمایی افزایش نسبی و تدریجی دما را در پیش رو داریم که امروز صبح هم اتفاق افتاده است.
 
وی یادآور شد: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان بود و طی 24 ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای 31 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه به ثبت رسید.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۹:۱۵

18 May 2022