۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۵۰۷۲۶
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری‌/

نقش‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس، در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری‌ گفت: محوری ترین برنامه در ایام سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل از پیشکسوتان و نقش‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس، برگزاری سرود سلام فرمانده با حضور دانش‌آموزان این استان و... است.
نقش‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس، در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند
به گزارش جهانبین نیوز; منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در شورای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان، اظهار کرد: برای تکیمیل دانشنامه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکنون ۱۰۰ مقاله تهیه شده است، اما در زمینه فرهنگی در این خصوص هیچ کاری صورت نگرفته است، درواقع یک‌سوم کار دانشنامه انجام شده است.
 
وی افزود: ۱۲ یادمان شهید در حال ساخت داریم که برای ۹ یادمان آن به‌ویژه در دو شهرستان بروجن و کیار کار خاصی انجام نشده است، برای تکمیل این یادمان‌ها نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اشاره به لزوم گرامیداشت عملیات گسترده و با ارزش بیت المقدس که منجر به آزادسازی ۶ هزار کیلومتر از خاک ایران شد، گفت: باید از فتح خرمشهر درس بگیریم، قدردان دلاورمردانی‌های رزمندگان باشیم و این فتح بزرگ را نصب‌العین خود قرار دهیم .
 
ذوالفقاری عنوان کرد: صبحگاه مشترک قرار است در همه استان‌ها انجام شود لذا پیشنهاد می‌شود با توجه به در پیش بودن کنگره شهدای عشایری این برنامه با محوریت سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در روز سوم خردادماه ۱۴۰۱ صورت گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین غبارروبی گلزار شهدا نیز روز چهارم خرداد انجام می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دفاع مقدس مصداق عینیه جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لازم است از ظرفیت ایام سوم خرداد استفاده شود تا مباحث مورد نظر مقام معظم رهبری در این خصوص برای مردم تبیین شود.
 
ذوالفقاری بیان کرد: بهره‌گیری حداکثری از فضای مجازی و رسانه ملی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت‌های مربوط به جنگ تحمیلی ضروری است.
 
وی گفت: محوری‌ترین برنامه در ایام سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل از پیشکسوتان و نقش‌آفرینان عملیات بیت‌المقدس، برگزاری سرود سلام فرمانده با حضور دانش‌آموزان این استان و... است.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۸:۱۳

17 May 2022