۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۰۷۲۳
دراستان چهارمحال و بختیاری؛

امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد و شرکت فولاد سفید دشت

تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد و شرکت فولاد سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد و شرکت فولاد سفید دشت
به گزارش جهانبین نیوز؛  تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد و شرکت فولاد سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری  با هدف گسترش همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فنآوری، استفاده بهینه از امکانات و توانایی های یکدیگر در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت فولاد سفید دشت به منظور برطرف نمودن نیازهای علمی و اجرایی متقابل به امضا دکتر یاسرپیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد و مهندس محمود ارباب زاده مدیر عامل شرکت فولاد سفید دشت استان چهار محال و بختیاری‌رسید.

دکتریاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد ضمن تآکید بر اجرایی شدن این تفاهم نامه گفت: پتانسیل‌های دانشگاه شهرکرد از جمله اعضای هیات علمی و دانشجویان علاقه مند در زمینه های فنی، کشاورزی، منابع طبیعی و...  می تواند بازویی برای بزرگترین مجموعه صنعتی استان باشد.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به سامانه "نان" در وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری گفت: ایجاد نظام ملی پیشنهادها جهت ثبت و نمایه سازی نیازهای مختلف جامعه و هدایت فعالیت های پژوهشی در جهت رفع نیازها و مشکلات جامعه است، که با ایجاد این سامانه، کشور در مسیر توسعه همه جانبه علمی قرار خواهد گرفت.

مهندس محمود ارباب زاده ضمن بیان قسمتی از عملکرد شرکت فولاد سفید دشت استان گفت: ما از ظرفیت های دانشگاه در زمینه های محیط زیست، مباحث فنی، تغذیه و... استفاده خواهیم کرد و با تشکیل کمیته، مسائل را پیگیری و از مسیر علمی به نتایج خوبی خواهیم رسید.

استفاده از ظرفیت‌ها و توان آموزشی متقابل به منظور ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی تحقیقاتی، حمایت و کمک به راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی مورد نیاز طرفین، حمایت از دانشجویان برای گذراندن برخی از نیازهای دروس خاص یا انجام قسمتی از تحقیقات مربوط به رساله خود در شرکت، مبادله تجربیات برای طراحی دوره‌ها و رشته های تخصصی تحصیلی جدید، تهیه، طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی با سرمایه گذاری مشترک، انجام طرح‌های پژوهشی بر اساس اولویت ها و برنامه های راهبردی شرکت توسط اعضای هیات علمی دانشگاه، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی تجاری سازی یافته‌های پژوهشی در راستای نیازهای استراتژیک کشور، دعوت از اساتید و متخصصین طرفین جهت تجاری سازی دستاوردها و دانش فنی به دست آمده جهت رفع نیازهای کشور درزمینه تخصصی فعالیت، حمایت از پایان نامه های منتج به فنآوری، ارتقاء اکوسیستم نوآوری و فنآوری و تکمیل زیست بوم فنآوری استان از مفاد این تفاهم نامه است.

گفتنی است، مدت زمان اجرای این تفاهم نامه 2 سال است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۵:۳۰

16 May 2022