۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۵۰۶۷۲
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

فوت دو کودک ۵ و ۸ ساله بر اثر ریزش آوار ساختمان مسکونی

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دو کودک در حادثه خراب شدن یک منزل مسکونی در روستای دهنو سفلی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ جان خود را از دست دادند.
فوت دو کودک ۵ و ۸ ساله بر اثر ریزش آوار ساختمان مسکونی
محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دو کودک در حادثه خراب شدن یک منزل مسکونی در روستای دهنو سفلی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ جان خود را از دست  دادند و دو نفر مصدوم شدند.
 
 وی افزود: ساعت ۵ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ گزارشی مبنی بر خراب شدن یک واحد مسکونی روستای دهنو سفلی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ  به واحد دیسپچ اورژانس چهارمحال و بختیاری اعلام شد که بلافاصله دو آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های اورژانس  چلگرد و دشت زرین برای نجات به محل حادثه اعزام شدند.
 
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس استان مشخص شد پنج نفر شامل پدر، مادر، مادربزرگ و دو کودک در این منزل مسکونی سکونت داشتند.
 
حیدری اضافه کرد: پس از انجام اقدامات درمانی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و متاسفانه ۲ کودک به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از فرو ریختن آوار و سقف این منزل مسکونی قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۱۴:۰۳

12 May 2022