۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۵۰۶۶۹
مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

پیشرفت 30 تا 90 درصدی پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب در شهرستان فارسان

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته 13 پروژه عمرانی در شهرستان فارسان تعریف شد و مجموع اعتبار مصوب برای این طرح‌ها 9 میلیارد و 100 میلیون تومان است، پروژه‌ها براساس تخصیص اعتبارات از 32 درصد تا 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
پیشرفت 30 تا 90 درصدی پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب در شهرستان فارسان
احمدرضا محمدی مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در سال گذشته 13 پروژه عمرانی در شهرستان فارسان تعریف شد و مجموع اعتبار مصوب برای این طرح‌ها 9 میلیارد و 100 میلیون تومان است، تاکنون 6 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.
 
وی افزود: پروژه‌ها براساس تخصیص اعتبارات از 32 درصد تا 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، بخش عمده این پروژه‌ها نیز مربوط به اصلاح و بازسازی هستند.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عمده پروژه‌های در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان فارسان که برای سفر ریاست جمهور به استان در نظر گرفته شده‌اند در حوزه بازسازی شبکه‌ها است که عمر زیادی دارند.
 
محمدی به اقدامات شاخص انجام شده در سال 1400 در شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: مهندسی مجدد، اصلاح، افزایش ظرفیت و افزایش آب از چشمه ماری، اخذ مجوز ماده 23 ملی از محل اعتبارات تنش برای شهر چلیچه، انجام مطالعات فاضلاب شهرهایی مثل پردنجان، چلیچه، کران و ده‌چشمه، و... ازجمله این اقدامات هستند.
 
وی عنوان کرد: در شهرستان فارسان حدود 5 میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده وجود دارد و آمادگی لازم وجود دارد تا این پساب به صنعت این شهرستان واگذار شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۴:۳۱

12 May 2022