۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۵۰۶۶۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

نقش مردم و سمن‌ها در پیشبرد مؤلفه‌های سلامت، جنبه عملیاتی پیدا کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نقش مردم و سمن‌ها در پیشبرد مؤلفه‌های سلامت باید جنبه عملیاتی پیدا کند، هر کدام باید در سلامت جامعه و کشورمان نقش کلیدی داشته باشیم.
نقش مردم و سمن‌ها در پیشبرد مؤلفه‌های سلامت، جنبه عملیاتی پیدا کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صبح امروز در همایش تجلیل از فعالان، مروجین و حامیان سلامت این استان، با اشاره به ایثارگری‌ها و فداکاری‌های کادر درمان و همراهی و همکاری همه گروه‌های مختلف در کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: نقش مردم و سمن‌ها در پیشبرد مؤلفه‌های سلامت باید جنبه عملیاتی پیدا کند، هر کدام باید در سلامت جامعه و کشورمان نقش کلیدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تقویت نظام شبکه بهداشت و درمان در دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دارد، افزود: حمایت از جوانی جمعیت و سیانت از خانواده از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: توجه به آسیب‌های اجتماعی با تاکید بر زمینه‌های خودکشی و آسیب‌های روانی به‌ویژه این عوارض بعد از ابتلا به بیماری کرونا ازجمله دیگر اقداماتی است که به آن پرداخته می‌شود.

خالدی فر عنوان کرد: درست است که با بیماری واگیردار کرونا مواجه هستیم اما این مسئله نباید ما را از توجه به بیماری‌های غیرواگیر همچون دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی_عروقی و... غافل کند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۵:۰۷

11 May 2022