۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۵۰۶۳۹
معاون میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه محصولات سرمه‌دوزی در چهارمحال و بختیاری برپا شد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات رودوزی‌های الحاقی (سرمه‌دوزی) در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.
نمایشگاه محصولات سرمه‌دوزی در چهارمحال و بختیاری برپا شد
به‌ گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل رمضانی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با رودوزی‌های الحاقی (سرمه‌دوزی) در چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه محصولات رودوزی‌های الحاقی (سرمه‌دوزی) به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا است.

رمضانی تصریح کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

معاون میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.


سیده نجمه حسینی هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با 12 سال سابقه فعالیت در رشته رودوزی‌های الحاقی نیز گفت: در این غرفه افزون‌بر 100 اثر از انواع تولیدات سرمه‌دوزی شامل کیف، ساک، بُقچه، رومیزی، رانِر، تابلو، سجاده و جلد قرآن به‌نمایش درآمده است.

وی اضافه کرد: بازار فروش محصولات رودوزی‌های الحاقی (سرمه‌دوزی) در داخل و خارج از کشور مطلوب است.

حسینی افزود: تقویت بازار خارجی فروش محصولات و تولیدات رودوزی‌های الحاقی (سرمه‌دوزی) به بازاریابی‌های نوین نیاز دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۸:۱۶

9 May 2022