۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۰۶۳۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد

آبرسانی به 44 روستا در چهارمحال و بختیاری/9 پروژه‌ محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از آبرسانی به 44 روستا در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد و گفت: 9 پروژه در 44 روستا با جمعیت 18 هزار و 340 نفر در شهرستان‌های خانمیرزا، کیار، کوهرنگ، اردل و لردگان توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه در حال اجرا است.
آبرسانی به 44 روستا در چهارمحال و بختیاری/9 پروژه‌ محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه اجرا می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از آبرسانی به 44 روستا در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد.

وی با اشاره به بازدید از روند عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی در شهرستان خانمیرزا تصریح کرد: این شرکت جهاد آبرسانی را در راستای محرومیت‌زدایی با هدف تکمیل طرح بزرگ آب‌رسانی مجتمع چالگاه در 12 روستای این شهرستان شروع نموده است.

محمدی افزود: این پروژه‌ها با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در روستاهای علی آباد، صفی آباد، مرادان، ده صحرا، جوانمردی، سلح چین، ده ترکان، قلعه افغان، بابا منصور، ده رشید، ده علی و بابامنصور در شهرستان خانمیرزا انجام می‌شود.

وی گفت: تاکنون عملیات اجرایی تعویض شبکه داخلی روستای ده صحرا، احداث مخزن ذخیره روستای مرادان و خاکبرداری مخزن ذخیره آب جهت تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا شروع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه استان درقالب 9 پروژه در 44 روستا با جمعیت 18 هزار و  340 نفر در شهرستان‌های خانمیرزا، کیار، کوهرنگ، اردل و لردگان در حال اجرا است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۹:۱۶

9 May 2022