۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۵۰۶۰۶

ديدار با کادر آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت هفته معلم

به مناسبت فرار رسيدن هفته معلم، فرمانده سپاه ناحيه فارسان و تعدادي از پاسداران با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان از زحمات معلمات تقدير کردند.
ديدار با کادر آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت هفته معلم
به گزارش جهانبین نیوز ؛ به مناسبت فرا رسيدن سالگرد شهادت استاد مرتضي مطهري بزرگ معلم انقلاب اسلامي و هفته معلم، فرمانده سپاه ناحيه فارسان به همراه تعدادي از پاسداران با حضور در آموزش و پرورش شهرستان فارسان با معلمان ديدار و از زحمات اين قشر زحمت کش تقدير کردند.

در اين نشست صميمانه عليرضا عربي فرمانده سپاه ناحيه فارسان ضمن تبريک روز معلم آموزش و پرورش را قلب تپنده جامعه دانست و عنوان کرد: براي پيشرفت يک جامعه بايد به آموزش و پرورش نگاه ويژه داشته باشيم و ضروري است اين نگاه ويژه به آموزش و پرورش در همه ي ادارات تقويت گردد. اگر در جامعه اي نسل جوان درست آموزش ببينند و نسلي انقلابي و عالم تربيت شوند آينده ايران اسلامي تضمين خواهد شد.
 
وي با اشاره به سخن بنيانگذار انقلاب حضرت امام خميني ره که فرمود: «معلمي شغل انبياست» نقش معلم را در ساختن آينده کشور بسيار حساس و حياتي برشمرد.

عربی در پايان بر ضرورت تعليمات پرورشي در کنار آموزش هاي درسي بمنظور تهذيب نفس دانش آموزان بر انجام آن در مدارس تاکيد کرد.
 
رضا عقيلي رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان نيزضمن خير مقدم گويي به فرمانده محترم سپاه و هيات همراه بر تعامل و همکاري با سپاه و بسيج در راستاي برنامه‌هاي فرهنگي پرورشي در مدارس تاکيد کرد. در اين ديدار در خصوص مسائل مختلف فرهنگي و آموزشي و تربيتي بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۱:۵۴

6 May 2022