۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۵۰۵۹۱
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

خدمت 11 گروه فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری/آموزش و پرورش ارتباط خوبی با مجمع خیرین دارد

افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱ گروه فرهنگی در سطح مناطق محروم در حال خدمت هستند که تا کنون اقدامات قابل تقدیری را انجام داده اند.
خدمت 11 گروه فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری/آموزش و پرورش ارتباط خوبی با مجمع خیرین دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: در آستانه شروع هفته معلم هستیم و این ایام را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری شناخته نمی شود مگر اینکه کتاب های ایشان خوانده شود تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که با برنامه ریزی های فرهنگی بتوانیم شخصیت های فرهنگی را بشناسیم.

امیریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان داشت: ۱۱ گروه فرهنگی در سطح مناطق محروم در حال خدمت هستند که تا کنون اقدامات قابل تقدیری را انجام داده اند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش ارتباط خوبی با مجمع خیرین دارند عنوان کرد: تلاش ما بر این است که در همه شهرستان ها مجمع خیرین را تشکیل دهیم.

امیریان خاطر نشان کرد: همه تلاش ما بر این است که عدالت آموزشی اتفاق افتد و مراکز محروم هم بتوانند از همه امکانات از جمله سالن های ورزشی و زمین های چمن بهره مند شوند.

وی تشریح کرد: تلاش شبانه روزی ما بر این است که برنامه چهار ساله را تدوین کنیم و بتوانیم ریل حرکت را در طول این مدت به حرکت بیاندازیم.

امیریان یادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش هرکسی وارد شد باید زحمت بکشد و بتواند نقاط قوت را احصا کرده و به دنبال برداشتن نقاط ضعف باشد. 

وی با اشاره به اینکه بعد از دو سال درگیری با کرونا مدارس بازگشایی شد اظهار کرد: اصحاب رسانه در کنار آموزش و پرورش قرار گرفته و در راستای آگاهی رسانی برای حضور دانش آموزان به مدارس تلاش کند.

امیریان با تاکید بر اینکه بازگشایی امروز مدارس مرهون هدایت رسانه است گفت: کرونا معلمان را به همه جامعه ثابت کرد و مردم درک کردند که یک معلم با این تعداد دانش آموزا چه فراز و فرودهایی را به جلو برد.

وی با بیان اینکه مجازی شدن مدارس مشکلاتی از جمله بی تحرکی، چاقی ، استرس و ...  را به دنبال داشت یادآور شد: بازگشایی مدارس باید انجام می شد و این بازگشایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

امیریان با بیان اینکه مهارت های اجتماعی در حد دو سال دچار مشکل شده است گفت: همه تلاش همکاران ما بر این است که مهارت های جدید را به دانش آموزان آموزش دهند.

وی در پایان به برنامه های هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است که در سطح استان برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۴:۱۳

1 May 2022