۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۵۰۴۸۶
بي آبي يا بي مهري؛

سهل انگاري مسئولين ورزشي تنها چمن ورزشي شهرستان اردل را خشکاند

کوتاهي و نبود شيوه مناسب آبياري سبب خشک شدن قسمت هاي زيادي از تنها زمين چمن شهرستان اردل شده است.
سهل انگاري مسئولين ورزشي تنها چمن ورزشي شهرستان اردل را خشکاند
به گزارش جهانبین نیوز؛ تنها زمين چمن شهرستان در مجموعه ورزشي تختي قرار گرفته که نبود شيوه صحيح آبياري و عدم دقت در آبياري سبب شده تا بخش هاي زيادي از اين زمين چمن خشک شده و در حال نابودي است.

آيا اين بي دقتي تخريب اموال عمومي و ضرر و زيان وارد کردن به بيت المال نيست؟
نبود سرگرمي هاي لازم در شهرستان  اردل و نبود برنامه هاي تفريحي سبب شده تا جمع کثيري از علاقمندان به ورزش مفرح فوتبال روي بياورند اما اگر زير ساخت هاي اين ورزش که حداقل هم هست در شهرستان تخريب و از بين برود چه مي شود.؟؟
 
 
کرم رجب زاده  يکي از مربيان فوتبال شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز از وضعيت بد اين زمين ابراز ناراحتي کرده و گفته بود: اين زمين چند وقتي است که به علت کمبود آب، آبي به خود نديده و چمن‌هايش خشک شده است.

رجب زاده افزود:مسئولين ورزشي بايد براي برطرف کردن مشکل آب تنها چمن ورزشي شهرستان اردل  اقدامي اساسي انجام دهند چرا اينکه شهرستان اردل  داراي بيشترين منابع آبي استان بوده  و خشک شدن چمن نشان از بي تدبيري مسئولين مربوطه است.

حسين طاهري رئيس هيئت فوتبال شهرستان اردل در پاسخ به اين مشکل گفت:اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل از مهر ماه سال گذشته  1400تا به امروز با تمام مسئولين شهرستاني ، استاني شوراي شهر و آقاي حمزه نمايند مردم چه نامه نگاري چه حضوري مکاتباتي انجام داده ولي متاسفانه هيچکدام کوچکترين حرکتي انجام ندادند و چمن فوتبال شهرستان به اين روز افتاد.

با اين وضعيت فعلي چمن فوتبال شهرستان اردل تمام ميزبان‌هاي مسابقات استاني از ليگ برتر ،ليگ دسته يک ،ليگ دسته دو را از شهرستان مي گيرند
و همچنين تمام سانس‌هاي مدرسه فوتبال رده هاي سني هم تعطيل خواهد شد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۶:۵۶

24 Apr 2022