۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۵۰۴۴۵
توسط خيرين و گروه جهادي ققنوس اصفهان/

بهره برداري از پل معلق در روستاي نساکوه تا سه روز آينده+ تصوير

محمد حجتي مسئول گروه جهادي ققنوس اصفهان گفت:: پل معلق در روستاي نساکوه منطقه گرگر و سر قلعه از توابع شهرستان لردگان تا چند روز آينده به بهره برداري مي‌رسد.
بهره برداري از پل معلق در روستاي نساکوه تا سه روز آينده+ تصوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان از روند اجراي پل معلق براي مردم نسا کوه منطقه گرگر و سر قلعه بازديد کرد و گفت: مردم عشاير نساکوه و براي تحصيلات دانش آموزان و خريد ضروريات زندگي خود بايستي به وسيله جره (قر قره وطناب) با چه سختي هايي از رودخانه خرسان عبور مي کردند لذا توسط خيرين و گروه جهادي ققنوس اصفهان با جلسات و مشورتهايي که داشته اند و با حضور ميداني در محل هم اکنون کار احداث پل را شروع کردند و در چند روزآينده کار پل سازي به اتمام خواهد رسيد.

باميري بيان داشت: گروه جهادي ققنوس علاوه بر احداث پل معلق براي مردم نساکوه سرويس هاي بهداشتي و حمام و در آينده آبرساني براي اين اهالي را در دستور کار خود قرار دادند . 


در اين بازديد ميداني محمد حجتي مسئول گروه جهادي ققنوس اصفهان گفت: پس از انتشار فيلمي از اين روستا ( نسا کوه ) در فضاهاي مجازي گروه جهادي ققنوس اصفهان با مشورت و هماهنگي با فرمانداري شهرستان لردگان به اين محل سفر نموديم و کار احداث پل معلق را شروع کرديم و هزينه هاي آن با احداث سرويس هاي بهداشتي حدود 300 ميليون تومان توسط خيري از تهران پرداخت گرديد و تا کنون 85درصد کار انجام شده و تا دو سه روز ديگر اين پل براي عبور مردم آماده  بهره برداري است . 

حجتي در ادامه گفت: علاوه بر احداث پل معلق ما در اين روستا تعدادي سرويس بهداشتي براي مدرسه و مردم و همچنين حمام براي مردم درست کرديم و ان شا الله قصد لوله کشي آب را براي اين روستا در آينده نزديم داريم .



نساکوه، روستايي از توابع بخش مرکزي شهرستان لردگان در استان چهار محال و بختياري است است. اين روستا در دهستان ميلاس قرار دارد و براساس سرشماري مرکز آمار کشور در سال 1395، جمعيت آن 31 نفر (9خانوار) بوده‌است.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۴۳:۵۶

19 Apr 2022