۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۵۰۴۴۰
کارشناس مسائل بین‌الملل:

عملیات های شهادت طلبانه ملت فلسطین موجب فرار صهیونیست ها از اراضی اشغالی می‌شود

هانی زاده گفت: در آستانه روز جهانی قدس ملت فلسطین به این نتیجه رسیده اند که نباید به کمک کشورهای عربی تکیه کنند. لذا این انتفاضه با سایر انتفاضه ها متفاوت است و همراه با عملیات های زنجیره ای شهادت طلبانه است تا امنیت اسرائیل را دچار مشکل کند.
عملیات های شهادت طلبانه ملت فلسطین موجب فرار صهیونیست ها از اراضی اشغالی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با دیار آفتاب در خصوص درگیری های اخیر در قدس اشغالی و حمله صهیونیست ها به فلسطینیان، گفت: اتفاقاتی که اخیر رخ داد و نشستی که در صحرای نقب میان وزرای خارجه چهار کشور عربی یعنی مصر، مغرب، بحرین، امارات و وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا در نزدیکی قبر دیوید بن گورین –اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی- صورت گرفت که هدف از آن شکل گیری ناتوی عبری-عربی علیه محور مقاومت بود، باعث شد تا ملت فلسطین آن را برنتابد.
وی افزود: لذا همزمان با آغاز این نشست، سلسله عملیات شهادت طلبانه زنجیره ای در حساس ترین مناطق رژیم صهیونیستی در جنوب تل آویو و حیفا صورت گرفت که منجر به کشته شدن چندین صهیونیست افراطی در این مناطق شد.

هانی زاده تصریح کرد: این عملیات شهادت طلبانه در واقع واکنشی از سوی مردم فلسطین نسبت به شکل گیری مجموعه ناتوی عبری-عربی بود که پیام بسیار مهمی برای کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا به همراه داشت که ملت فلسطین هرگز اجازه نخواهد داد این رژیم اشغالگر مجموعه ای نظامی علیه محور مقاومت و ایران تشکیل بدهد.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: به همین دلیل در آستانه روز جهانی قدس انتفاضه متفاوتی با ساز و کار جدید آغاز شده است. در واقع ملت فلسطین به این نتیجه رسیده اند که نباید به کمک کشورهای عربی تکیه کنند. لذا این انتفاضه با سایر انتفاضه ها متفاوت است و همراه با عملیات های زنجیره ای شهادت طلبانه است تا امنیت اسرائیل را دچار مشکل کند.

وی گفت: در همین راستا اخیرا رئیس ستاد ارتش این رژیم اعلام کرد که حرکت در خیابان های تل آویو از نظر امنیتی بسیار خطرناک است و به همین دلیل از حدود ۱۰ روز گذشته تا به حال ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل درآمده است. این نخستین بار است که ارتش اسرائیل آماده باش صد در صدی را به خود گرفته است. لذا به نظر می رسد که این رژیم با چالش جدی امنیتی مواجه شده است.

هانی زاده اظهار کرد: بنظر می رسد عملیات های شهادت طلبانه انجام شده موجب فرار صهیونیست ها از اراضی اشغالی بشود که چالش امنیتی جدیدی در ساختار سیاسی امنیتی این رژیم خونخوار محسوب می شود.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۰:۳۹

18 Apr 2022